вторник, 5 октомври 2010 г.

ЗА НИСКОТО КАЧЕСТВО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛ 9

Божидар Димитров
Ей т'ва не мога да си обясня при този шибан народ, при тези шибани колеги. Защо го правят?! Ние, българите, сами ще се изядем наистина!", казва министърът в интервю

В разговор с репортер
„Вчера гледам нашите българки голи, зърната на циците. А рускинята – не. И най-долната курва да е. Забрадката й тогава вътре”.

Бойко Борисов
скандал в парламента
- Помолих да ми покажат тоалетната, вие се измъкнахте цялата група, пиехте кафе и пушихте цигари по кафето. Като се върнах след 2 минути, нямаше един да слуша какво говорят другите ви колеги по Стратегия 2020. Кажи, Масларова? Нещо дъвчеш и ми обясняваш, не те разбирам! Дъвчеш дъвката и не те разбирам, не мога да чуя какво казваш.

Бойко Борисов
в Ню Йорк пред около 200 българи
Но понеже в 7 и половина требва да освобождаваме залата, ми казаха, аз ще остана тука на разположение, който иска да остане да пита още нещо. На другите пожелавам приятна вечер. То сега кво е, събота или неделя? Тука кво се пада? Неделя. Приятна неделя тогава. Има баница и луканка, заповядайте! И българско вино! Така че…

На сесията на ООН премиерът се поздравил с Барак Обама.
„Бяхме абсолютно еднакви, малко смешно беше - черен костюм, връзка и бяла риза и, като застанахме, и се посмяхме малко. Но той много добре познава България. „

Бойко Борисов за съпругата на американския президент – Мишел Обама
„Много хубава жена, висока, с приятно излъчване, със силно присъствие, висока, отслабнала – пипната отвсякъде”

Бойко Борисов из интервю, излъчено по телевизия Канал 3 във вторник, 28 септември 2010 г.
„Аз всеки път съм давал пример – когато отиде човек да му сменят гумите в сервиза, колко пари дава. А когато отидеш да ти сменят апендицита, колко пари даваш? Кое е по-ценно, за да е толкова пъти по-скъпо да ти оправят двигателя на колата или да ти направят преглед.”

Бойко Борисов в откровено интервю за Николай Бареков
"Скоро слушах една майка, която казваше, че хранила детето с чубрица, кетчуп и хляб. Трябва да й кажа, съжалявам, че майка, Бог да я прости не е жива, аз съм израснал само с хляб и картофи. Циганска баница нямаше. Майка ми мажеше мас от прасето и го поръси малко със захар. С едната ръка ям, с другата тичам по ливадата да ритам топката. Половината махала гони този, който е с филията, да му вземе.. и обратно. Просто не трябва да забравяме тези години"

Немам нерви ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар