петък, 10 октомври 2014 г.

ЗА НИСКОТО КАЧЕСТВО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛ 25


В Парламента Борисов след запечатването на стаята му

Взели ми стаичката ! Голема работа ! Ние кабинети сме имали , имали …Вътре има два компютра , бюрата и мойта кафеварка . И ше ми земат кафеварката ?! Само да не ми земат машинката ! Това е единственото ценно , което имам там . Моля ви се да ми я върнат ! Щото те са такива айдуци, че кафеварката ми за турско кафе дето прая , ако я откраднат , за нея ше се разправяме .Този Мишо Миков идва сутрин , махмурлука го мъчи тежко. Виждате как се гърчи горе на трибуната

„Аз не знам Мишо Миков как ще се качи на трибуната. Като какъв ще се качиш, Миков? Да ми върнеш кафеварката", призова Борисов

 
В Парламента Борисов към Ерменков

 "Аз отлитам, нали знаеш – орел до лайно не стои"

1 ноември 2012 г. при откриването на училището в Съединение: 
 „Ако учителката по математика е тук, може да сметне, че съм около 29 пъти по-бърз от Станишев.“
 
  6 декември 2012 г. на откриването на новата кула на Летище „София“:
 
„Дядо владика, благодаря за добрите пожелания, за благословията, защото тук има хора, които не ходят по земята – хвъркат, с божията помощ литват, кацат след това и пак си ходят по земята“.
 
Бойко Борисов  на Летище „София” след посещението си във Вашингтон.

“Ако има по-опитен за премиер от мен, ще го направим него. В тази ситуация трябва да се избира – така, както през зимно време не дават на жена да кара кола, а се качва този, който е най-добър шофьор. Тук въпросът е дали от катастрофата, в която сме в момента, за една-две години ще успеем да я изкараме, за да не стигне до бедствие и да отиваме надолу както Гърция. Но на Гърция имаше кой да помогне. Тук ще стане въпрос и за излизане от НАТО в един момент”.    

 

Бойко Борисов  след наводненията

“Кметът на Варна е по-млад, емоционален. Трупове вижда за първи път, сигурно. Може да има такава реакция.” 

 

Бойко Борисов - с пресконференция след другите, но без кафеварка:

 „Ние - работа, работа, работа. Другото е бокс, фехтовка, шах".

 „Ако БСП започнат да правят нормални кампании..., иначе какво - ние да вземем да облечем по едно трико, да сложим едни ръкавици, да се нокаутираме, да падаме, да ставаме. Какъв клип мога да направя? Този от БСП лежи и един го гали по главата "стани си легни пак, стани си легни". Тотален нокаут за БСП, мат за БСП, тежко прободени от ГЕРБ."

 „Искам да отправя молба към Господ - дълго още Станишев да председателства БСП. Да ни е жив и здрав. Истински се моля, да останеш, Серж, и никога да не ни доставиш това удоволствие да си отидеш."

 „Този мъртвец, това издъхващо правителство, трябва ли да го чакаме да умре окончателно? То няма никакъв живот, сгърчило се е там, и не знае къде е."


 
“Hяма нищо по-глупаво от желанието да бъдеш винаги по-умен от всички.’’

 Ларошфуко

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар