събота, 12 март 2011 г.

ЗА НИСКОТО КАЧЕСТВО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛ 12

Премиерът, запитан за терористичния акт в Москва

“…Ние разчитаме на балансираната си външна политика. С арабския свят и с Палестина, и с всички държави там сме в изключително близки и приятелски отношения. Арабският свят прави бизнес в България - на всеки ъгъл има дюнер…Надяваме се да го отчитат хората, които вземат решение за подобни актове, защото те се вземат централизирано и се наблюдава и поведението на дадени държави.”

За кадруването в митниците

"А за хилядите, които съм казал да уволнят, да махнат, разпоредил операции по тях, това не излиза. Не излизат и лобизмът от други политически партии в митниците, там не излизат".

Бойко Борисов на среща с австрийски инвеститори

„И ние, ако решим, нашите медии също биха задавали доста въпроси, свързани с недобра работа на австрийски компании или подобни, където да намерят проблеми”

Tема на петъчния парламентарен контрол

„Не бива да се съмнявате, а и в крайна сметка колко съм мъжествен не ви интересува. Може и женствен да съм. В края на крайщата, това е... два пола са... имаме да избираме между двата пола”

За акциза на алкохола

„И предайте на тези по казаните - няма да им пипам ракията.”

На въпрос дали вече е излетял самолет да евакуира българите от Либия.

„Аз да не съм диспечер, поне ме питайте нещо сериозно, дали излетя самолета, на аерогарата го вижте.“

В радио К2

„Имало някакво, какво беше... харизма. Мигар няма толкова по-красиви, по-харизматични мъже в държавата. Точно до мен опряха... Сега не ми се говори по такива теми по радиото. Нито прическата ми е прическа, нито... Това не е тема...”

P.S. А бе, то бива, бива, ама цял народ за мезе не бива !

Няма коментари:

Публикуване на коментар