събота, 30 април 2016 г.

ЗА НИСКОТО КАЧЕСТВО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛ 29

 
 
21 декември 2011 г.
Премиерът обяснява важността на кредитния рейтинг на страната ни:
„По-добре да го вдигаш, отколкото да ти пада ... рейтингът”.
 
11 януари 2012 г.
Борисов подканва археолозите да не спират работа през зимата, за да продължи строителството на автомагистрала „Струма”:
 „Облечете ватенки, ще сложите калорифери! Има сняг три дни. Ние ще върнем накря арите на Брюксел заради това, че хладно ви било. Ако трябва Лиляна Павлова ще идва и ще държи чадър!”
 
21 февруари 2012 г.
Премиерът при откриването на автомобилния завод в Ловеч:
„Да помолим владиката, да помоли началника да е с нас”.
 
8 март 2012 г.
Министър-председателят коментира ролята на българската жена по повод 8-ми март:
 „Тя работи, гледа деца, върти къщата, пазарува и като направи по-добра кариера се чувства виновна пред този в къщи, че не е оценен”.
 
16 март 2012 г.
Премиерът обяснява последната капка, преляла чашата и довела до отстраняването на икономическия министър Трайчо Трайков:
„И най-вече като тръгнах за емира, погледнах, гледам си го, Трайков се пече на плажа”.
 
16 май 2013 г.
Лидерът на ГЕРБ обяснява на пресконференция опита си:
„От всички, които са били премиери, аз съм най-големият експерт”.
 
26 юли 2013 г.
Бойко Борисов обяснява на БСП защо е тъмен цветът на кожата му:
„Аз имам тен, не съм стъпвал на море, не съм стъпвал, моят тен, Бог да го прости, баща ми ми го е дал. И аз исках да съм рус, бял, синеок, ама баща ми ме е направил такъв. Тука гледам има и подобни колеги и от Самоков”.
 
11 октомври 2013 г.
Лидерът на ГЕРБ пред депутатите в Народното събрание:
„Аз предлагам, докато не дойде Станишев, да прекратим разглеждането, да може да се наспинка това момченце”.
 
12 март 2014 г.
Премиерът се жалва пред журналисти в парламента:
 „Моята съдба, за съжаление, така се нареди в последните години, че все има някакъв мъж, който иска да прилича на мене”.
 
11 май 2015 г.
Премиерът Бойко Борисов в телевизионно интервю:
 „Аз до 30 години съм живял така – ставал съм в 5.20 ч. да хващам рейса ... Ходех до почивните станции да взимам помия за прасетата. Мога да покажа как се копае, как се гърли. Майка ми казваше, че бях картофено момченце, защото ядях пържени картофи с кисело мляко”.
 
Премиерът нахока журналистките в парламента на път за стаята на Патриотичния фронт
"К'во ходите като патици след мен".
 
Бойко Борисов по време на пресконференция на тема "Власт, лекари и пациенти - заедно в реформата"
"Ние ще толерираме ли като общество тези хора, които благодарение на това, че се правят на бабаити, трябва да извадим за тях стотици милиони? За това, че той иска да е бабаит. Това иска да внуши министър Москов. Този, който пие ракия, пуши цигара, яде сланина и не желае да има хранителни навици, няма други да му плащат лечение".
„ Знаете , че аз съм достъпен . Дали е чистачка или съдийка се тая . „
 
Борисов за башибозука на Цветан Василев
"Вижте манипулацията, той казва - аз се срещах с тримата лидери на партии, но на 6 юни се видях с Бойко Борисов. Аз тогава съм бил в опозиция и криминалните обстоятелства са моят дом. Що за интереси са това, всеки да иска да идва в Банкя? Като дойде в Банкя, все едно е целунал папата по ... Дойде да ми се извини, за това, което са ми причинили"
......
"Дни наред "моля ти се, моля ти се, моля ти се да се видиме". Накрая му казах: "Добре, ела в Банкя, но мен ме наблюдават. Казах му: Не виждам тема за разговор, защото твоите башибузуци, ордите на Бареков всяка сутрин са пред дома ми, разболяха детето ми. Нямаше телевизия, където да мога да отида без да я обкръжат.  И дойде, и влезе с колата в гаража. Това е криминалният случай. И няма да ми повярвате, аз се заклевам - той дойде да ми се извини".
 
Борисов на въпрос дали шефът на ДАЙ Цветелин Цветанов е имал покровителство от по-високи нива.
"Няколко месеца наблюдаваме кабинета му, знаем всичките му шапки и каскети."
 
Бойко Борисов пред би Ти Ви в отговор на зрител с колко пари живее и колко пари има в джоба си.
„ Аз съм се нагладувал, до 30 години съм бил като вас.“
 
Бойко Борисов по време на откриването на обновената Централна гара в София .
"Мъката им е голяма и е хубаво и те (злосторниците, бел. ред.) да се смирят. Казах ѝ: "Представи си, Данче, ако сме на тяхно място. 20 години - нищо не сложил. Тухла върху тухла, само разбивано и изведнъж гледат - едно върху друго толкова хубави неща. То е голяма мъка".
 
 „ Проблемът на света е, че глупавите са самоуверени, а умните винаги се колебаят.“
Бъртранд Ръсел

Няма коментари:

Публикуване на коментар