четвъртък, 5 ноември 2009 г.

ЗА НИСКОТО КАЧЕСТВО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛ 3

21.10.2009
Борисов задмина по рейтинг Берлускони
През последните три месеца одобрението за дейността на премиера Бойко Борисов расте с 8 пункта и достига до 77%. Това сочат резултатите от национално представително проучване за обществено-политическите нагласи на Националния център за изучаване на общественото мнение (НЦИОМ). Министър-председателът задмина по обществено одобрение Силвио Берлускони, който има 68,5%.

Не знам как да коментирам това. Вероятно рейтингът на премиера е повлиян от изказвания, като тези , които ще прочетете по – долу.

На пресконференция в НДК след избори 2009:
„ Цецо, айде отговаряй ти да те еба! Нема само аз да говора тази вечер.”

След среща с премиера на Русия:
“Путин каза - знам, че имате черен колан по карате, аз пък имам по джудо. И така искал да водим разговорите - детайл по детайл. „

Пред журналистите, по повод митичния доклад на ДАНС:
„ Изобщо не ми дреме, кои кръгове от БСП се борят през службите!”

Посещение на премиера в ДАНС, за да се запознае с обтегнатата обстановка в спецслужбата:
"Забранил съм побоя. Който иска да се бие – в Министерския съвет, при мен.”

За Пловдивския панаир:
„Изложението неслучайно се нарича Пловдивски панаир, неслучайно, а защото си е от Пловдив.”

За интервюто на Иван Драшков по bТV:
„За пръв път закъснях за работа. От 7 до 9 ч сменях двата телевизора ошашавен !”

Понеже тези „бисери” не се нуждаят от коментар, бих се обърнал към тези, които гласуваха на ГЕРБ на последните избори:
„Скъпи приятели,
Всеки народ си заслужава управлението !”

Няма коментари:

Публикуване на коментар