понеделник, 20 май 2013 г.

ЗА НИСКОТО КАЧЕСТВО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛ 22



Премиерът в оставка Бойко Борисов на заседанието на Министерски съвет.




"Предлага ни се някаква нова форма на управление - партийните лидери да стоят като в Тройната коалиция - някакъв съвет - горе в планините или в някоя резиденция в полите на Витоша, а някакви марионетки тук да играят ролята на премиери и министри."

"Това ни предлага Станишев. Това го направи Доган преди няколко години и си управляваше оттам Тройната коалиция. Тогава Станишев беше сред изпълнителите".

"Тогава Доган и Царя го правеха, той беше индианецът долу"

"Явно сега му се иска да е на тръстиката и затова предлага друг вариант - партийните лидери само да са лидери, да излъчват някого, който да го бият с камъни заради непопулярните реформи и мерки и така да се съхраняват".

"Знаете, че преди няколко дена върнахме мандата и ако искаха да поемат отговорност и да управляват, както тръбяха много, днес можеше да има Министерски съвет с други министри и друго правителство. Но там в трънския край казват - дай ми някоя работа, кусур да намирам".

"Цветанов да каже, че Господ разполага със здравето на хората, народът - с това кой трябва да управлява, така че - ние направихме това, което можахме, сигурно много неща не сме направили".

"Нека да съдят по делата и за едните, и за другите, и за третите. Понеже предполагам, че никой от вас няма да остане министър, но ако пожелае - не ги принуждавайте зам.-министрите да напускат. Който иска да остане, ако го поканят, разбира се. Иначе да са готови и те с оставките, както и областните управители".



По повод решението на ГЕРБ – да бъдат дадени около 4 милиона лева за ремонт и строителство на църкви, манастири и джамии от парите за предизборната кампания на партията, премиерът в оставка Бойко Борисов казва:

„От тази субсидия ние дадохме 1 млн. на Бисер, на Перник – пак 1 милион, за децата, за църкви. Така че ние тази субсидия - тези, които правят черен пиар срещу мене от Бивол, вол, крава – ние ги даваме за църкви, за джамии, за такава дейност. Нека да продължат да работят по същия начин и им пожелавам голям успех”.



Бойко Борисов за протестиращите

„Стана ми тъпо и гадно от тази работа. Но това са хора, които никога не са си мечтали, че може хубавото да се случи. Те си обичат, нали, прасето, като го махнеш от кочината, то си квичи и се връща обратно там и си стои”.


Борисов в медийно затъмнение за подслушването


"Никой друг лидер, на никоя партия, досега, не е излязло СРС срещу него. Вие сте нормални хора – защо не се замислите – кой го организира и срещу кого? Всичко друго приемам, ама в тоалетната… Всеки българин ходи до тоалетна. Ако на вас ви сложат СРС в тоалетната, ще ви е приятно ли? Не! Защо тогава обществото допуска незаконен запис, с тоалетните на хората, и изобщо вие да говорите за него. Очаквам, щото сега само по малка нужда са ме записали, очаквам … голямата да дойде преди изборите , но на никой българин не му го пожелавам.”



Борисов за сделките с медиите

„ Тя, затова е техническа помощ за медиите. Тя не е за кравари или овчари, или за прокурори. Правят се конкурси и те се печелят. И те много дорбе знаят как ги печелят, защото се разбират помежду си.“



На 20-и юли, с пура в ръката, Бойко споделя:



“…Ако някой каже за една жена, че е умна, обикновено тя не е много ху-бава…”



“…Аз не съм способен на страдание. В това отношение съм голям егоист. В смисъл, такъв, че.. Аз гледам така да подредя, че на мен да ми е угодно в живота. Така да подредя нещата, че да ми е добре на мен…”



“…за децата ми не съм оставал време да ги гледам. Никога не съм къпал бебе, никога не съм го приспивал. Никога не съм го преобличал. Никога… не съм го водил на детска градина…”



Премиерът при откриването на завода на Great Wall край Ловеч

„Да помолим владиката да помоли началника да е с нас”.



По повод личността на Мирослав Найденов

„Най-малко Миро може да се оплаква от Цветан Цветанов. Той винаги е имал неговата подкрепа. Миро да излезе и да се закълне, че при мен е идвал с тази информация, че Цветанов ме е подслушвал мен както и останалите министри от кабинета ми. Сигурен съм, че такова нещо не е имало, Цецо се закле в децата си.“



„За глупавия е по-добре да се подчинява, отколкото да заповядва.“

Демокрит









Няма коментари:

Публикуване на коментар