неделя, 19 ноември 2017 г.

ЗА НИСКОТО КАЧЕСТВО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛ 33



Борисов с култов коментар за снимката на Радев с потника
„Това ли е важното – важното е, че чакаме президента Макрон. Ще го посрещнем с 60 човека делегация. Работиме в синхрон с президента. Бил бос президентът и по потник – еми, вкъщи си е . “

Борисов в разговор с Кеворк Кеворкян
„ Стоя и се чудя, защо ни е такава държавата? Ми то, когато сам не знаеш, мъж ли си, жена ли си, дете ли си, какво остава да знаеш: "Как да оправиш Държавата? “

Бойко Борисов по време на срещата във Варна по повод възникналото напрежение за защитена зона „Комплекс Калиакра“
 „ Аз съм бил кмет, знам какво иска населението, и затова сме и тука, защото яйцата на грабливите птици, се люпят тука, при нас. Миналата година, се излюпиха АЕЦ „Белене“ – милиард и 200 милиона лева платихме, а милиард и 300 милиона за двете американски централи. А по-предишната, година, когато дойдохме, ни се излюпи КТБ. 3 милиарда и 700 милиона лева. Значи за две години предишното правителство сме платили към 6 милиарда и 700 милиона живи пари и сега да се излюпят още да наливаме. А от едната страна искаме да вдигаме доходите. Сега Варна се задушава – целият трафик от „Хемус“, от аерогарата, който идва за вас, пак за Добруджа. Защото ти, като затвориш пътя, на твоите приятели от другата страна с хотелите им спираш бизнеса. Аз го разбирам, затова се вдигнахме на пожар веднага да дойдем и да решим как тези яйца да ги хвърлим в морето, да ги изядат рибите по възможност . “

Бойко Борисов по време на парламентарен контрол .
„Известен съм с моята скромност и ми става неудобно като говоря. Тези два дни положих големи усилия. Пътувах със „Спартан”, както вие обичате. Той пътува бавно и е топло, и бръмчи много. За един път става, но по принцип… Затова се наложи по нощите да пътуваме през Триест до Солун.“

„Суджукгейт“ премиерът Бойко Борисов заяви:
„ Имам високо кръвно, аз суджук не ям, всеки, който ме познава, знае “.

Бойко Борисов на президента на Франция Емануел Макрон, впечатлен от езиковите умения на началника на кабинета на президента Румен Радев – Иво Христов .
„ Казвам, че всички парле ву франсе.“

Бойко Борисов пред десетата лятна академия на МГЕРБ във Варна
„ Дори там, където вкараха и ДПС, и... парите които са за Ахмед Доган са отшили... Аз се обадих лично на Вълканов да го питам по тоя проект ли са му дали хонорар и той каза, че не е по този проект. Ние не сме атакували никой. Казахме, че съоръжението е счупено. „
„ Когато спорите за такъв закон, казвате: „Много ви обичаме, много сте хубави, много сте умни, по- добри сте от нас, но когато ви се даде властта, вие приемате такъв закон“. Сега нашия - лош. Аз не съм ги чул те да излязат и както в църквата да кажат „Отричаш ли се от Сатаната? Отричам се!“ Три пъти да излезе г-жа Нинова, да се отрече от Сатаната, сиреч от закона си от 2008 г. и да каже „Сега като сме се отрекли, и сме чисто нови, не сме 130-годишни, предлагаме този закон“ с радост ще я изслушам . „

Бойков Борисов пред журналисти в Брюксел
„Едно време имаше един вид сладолед, типов хляб, а кренвирш да си купиш – голяма работа беше. Кока-кола и банани нямаше, но пък имахме танкове и артилерии”.

Бойко Борисов коментира и изказването на депутата от БСП Таско Ерменков, който пред журналисти попита „дали случайно председателят на Държавна агенция „Разузнаване“ (ДАР) не е втори братовчед на Бойко Борисов”.
„Вчера чувам един ахмак (б.р Таско Ерменков), казал че Драго (б.р. Драгомир Димитров) ми е братовчед. Ахмак, знам си го какъв е, който и майка му го е намразила с това име. Кой чул-недочул и се тръгна. Драго от разузнаването бил братовчед. Той е от Велико Търново, а аз от Банкя”, обяви Борисов и добави, че това са фалшиви новини.

Бойко Борисов на източната тангента на Софийския околовръстен път
 „Като минеш преди по източната тангента на Софийския околовръстен път падат пломби, море беше преди този път. Като направим път след това слагаме китки и паметници. Моля всички да спазват ограниченията, защото искаме да намалим катастрофите“
„Нито срещу фирмите, нито срещу хората, а срещу длъжностните лица са насочени предложенията на ГЕРБ за отпадане на давността по дадена приватизационна сделка. Ама някой се припозна и почна да подхвърля за Цветелина Бориславова. Проверявайте всички... Но аз сега не съм монах, през живота ми съм имал жени. Не съм светец в това отношение. Но трябва ли всяка жена в моя живот, след това да я веят като байрак. И аз даже се притеснявам за някои съученички. Знае се, че сме били близки, ама аз сега не знам къде са и се притеснявам“

 „ Слабоумието не е проблем само по себе си , стига да не е на власт . „ – Ксавие Лапер дьо Кабан



Няма коментари:

Публикуване на коментар