четвъртък, 2 юли 2020 г.

ЗА НИСКОТО КАЧЕСТВО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛ 39




Бойко Борисов коментира сваленото от президента Румен Радев доверие към правителството.
„ Как ще свали президентът нещо, което няма. Това е пряка намеса в независимостта на властите... Началникът му на кабинета, където си пуска SMS, Митко, сутрина ми дава оценка, келеш такъв! Той ми дава оценка... Той си привиква прокурорите, когато има разследване. Това е проблемното според мен"

Борисов на инспекция с джипа  на разширението на столичния околовръстен път.
„Щом ни махат хората и не ни псуват, значи е добре. Социологията е добра. Просто ми е кеф да шофирам през нивите, през калта, като знам, че след няколко месеца тук ще има чакъл и мостове. Това ми е любимото.“

Борисов за винетките
„Тук ли е шефът на АПИ ? Защо правите тези номерца? Нали знаеш колко бързо ще се рязправя с вас? Репетирате дали ще ви оправя още днес или какво? Провокирате ме дали много бързо ще го направя или до следобед, това ли искате да ви кажа? Във всеки център на населенето място около София отиваш лично днес, заставаш на площада и като едно време глашатаите, викаш по три пъти: „Няма да има винетки”. Още един път, ако ми направите така да се задъхам преди министерски съвет, ще бъде много критично за вас”,За някаква абсолютна глупост! Как ще плащат за абсолютна глупост! Как ще плащат хората от Нови Искър, от Банкя или от съседните места винетки? На изборите те гласуват ли за кмет на София? Защо го правите? Питам! Това ли искате да ми кажете?”

Борисов за правителствения самолет
„ Чух всякакви идиоти да казват, че правителствения самолет е хубав, а аз съм искал по – хубав! Премиерът Бойко Борисов се отказа от покупката на нов самолет за правителствени нужди. „Не искам да ме обвиняват в популизъм. Сега пак е отказал автопилота на правителствения самолет и ако беше в мъгла, хората щяха да загинат. Отново го пращаме в Женева за поправки, ще дадем куп пари!“

Бойко Борисов в Правителствената ВИП
„ Ще дойде ден да пожалите за мене, защото ви се вижда лесно, но хич не е лесно . „

Бойко Борисов, обикаля строежите на "Балкански поток" и магистрала "Хемус".
„ Знаете ли в ГЕРБ , колко луди има ? Днеска имам телефона там във колата да ви покажа – искат да се качват и да се фърлят . Викат – „ Искаме да се палиме . Кажеш ли „ Оставка „ се палиме . Искаме да се фърляме и ние от терасата . „ Оказа се , че има много такива екстремни хора , които , кат ги подюриш , дет се вика , могат да праат куп глупости .“

Бойко Борисов на брифинг за епидемията .
"И аз мога да пея песни, но е трудно да ръководиш държава. И аз съм певец, не лош."

Бойко Борисов на брифинг след участието му в заседание на Европейския съвет.
„ Снощи ми се обади Кристалина Георгиева, след като беше чула за суапа с ЕЦБ. И вика: Бойко, тази вечер на мека пухена възглавничка сладък сън ще спиш. Спокоен! Милиарди евра имаш, вързал си се за... Викам: Криси, Христос Воскресе, и ти да си жива и здрава! Добра работа свършихме! „

„ Но миграцията - нула! Вие искате ли? България има ли проблем с релокацията? Ами кажете едно "благодаря", щото то не е даденост и в никоя друга държава го няма. Щото ми омръзна да ми дават оценка."


Нищо в живота не излиза толкова скъпо, както болестта и глупостта. - Зигмунд Фройд

Няма коментари:

Публикуване на коментар