събота, 30 април 2011 г.

ЗА НИСКОТО КАЧЕСТВО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛ 13

По време на заседание на Министерския съвет

„Тяхната партия ме караше да ходя с червена връзка. Тяхната партия насила ме караше, те ми опорочиха детството“.

Изказване в парламента

„Не приказвам много гладко, но това се дължи на кафетата, не на нещо друго.”

B предаването „Гореща точка” по TV7

„Българинът все търси някой виновен. Той не търси вината в себе си, затова че се е докарал да е безработен, а обвинява за това правителството, Борисов, Бойко… никога – себе си.”

При откриването на нов главен канализационен колектор в квартал Горна баня

„Във всяко сако бъркам и вадя лентички, като фокусник съм. Както много пъти съм ви казвал - правим си първи копки, след това си откриваме и си имаме биография.”

Реплика по повод изказване на Корнелия Нинова.

„Значи ям филия с мас, защото татко беше сирак, майка-сирак. Аз съм израснал по най-бедния начин. Значи играх със скъсани гуменки и ядях филия с мас. Бащата на Станишев обясняваше, че живеем в най-доброто общество, а сега ме питат за доходите. Така че не виждам основание г-жа Нинова да се подиграва на бедното ми детство.”

По случая с ареста на Тенчо Попов.

„Министър Цветанов ще наложи наказания, но докато всички, които биват задържани, арестувани, след това ги превръщате в национални герои, няма за какво да ни питате. Оттука нататъка за тези които взимат подкупи ние трябва да се оправдаваме ли ? Няма да ме направите жертва на тези, които вземат подкупи, бъдете сигурни. Знам кой ви кара да питате.”

Борисов инспектира магистрала Тракия

„ Аз съм обещал да правя магистрали, зали, естакади, пътища и като си тръгна още 50 години българите да знаят какво съм направил. С текущите скандали се занимавайте вие.”
„ Тая магистрала я взехме от ливада. Изорахме я ,засяхме и ще я ожънем. „

Въпрос:

- Кога боядисвате яйцата, господин премиер - в четвъртък или събота?

Бойко Борисов - министър-председател:

- Сега съм сам и няма да боядисвам. Ще ходя в Банкя на църква вечерта, там всички жени ще ми дадат, комшийките, всичките там ме обичат, ще дадат по 1 яйце и по две.


Това не ви ли прилича на ...

„Какво ядете там, круша ли? Браво! Я да видим, тъй както съм легнал, мога ли изяде една круша. Благодарим! Отде ги взимате вий тези неща?”

Сигурно знаете чии са тези думи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар