петък, 23 декември 2011 г.

ЗА НИСКОТО КАЧЕСТВО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛ 17

При обсъждането на точката за отпускане на допълнителни средства от централния бюджет за плащане по спогодбата ни с Русия от 2008 година :

“Аз знам какво сме платили, за всяко милионче жива мръвка се откъсва от мен.”

По повод третия смъртен случай на родилка в София този месец

„Съберете се лекарите на среща, това напрежение трябва да падне. Съберете се, направете курбан. Не се събирайте само за стачки.”

Борисов за агропротестите:

"Че си правят Коледа предварително. И много се радвам за тази социална политика на босовете в земеделието, защото като гледам танци, хоро, кебапчета, пържоли, кюфтаци, музика, певци - това са Коледни празници.”

Конгрес на десните европейски партии в Марсилия"

Рецептите, които аз дадох, една по една почват да се случват", "Защото именно тук е заровено, както Петьо Блъсков казва, кучето".

Бойко Борисов даде ясен знак, че не желае да се срещне с протестиращите около 500 души пред областната администрация в Пловдив.

"За 10 месеца имат 161 хиляди дни болнични. Не разбирам за какво протестират. Отказвам да се срещна с тях".

Интервю в ефира на Нова тв

“Много пъти съм колил прасета. Това беше един от начините да се докажеш като мъж“

Бойко Борисов коментира днес новината, че международната кредитна агенция “Стандарт енд Пуурс” е потвърдила кредитния рейтинг на България

"Да похваля Дянков за ужас на опозицията. Мъка голяма ще настане пак. Докато на нас ни дават стабилна перспектива, на другите държави им свалят рейтинга. Това е поредната мъка за опозицията. От мен да запомните винаги е по-добре да го вдигаш, отколкото да ти пада рейтинга".

Интервю за в. „24 часа”

„Аз моята история съм я написал, та написал… От мен зависи да направя председател на парламента, премиер. Под нулата съм тръгнал. Това никой не може да ми го вземе. Гледах днес от балкона на парламента и отчетох, че самичък съм направил толкова много. Самичък. Цяла партия. Апарат огромен.”

„Действията са първата трагедия в живота, а думите — втората. По-жестоката е на думите. Те нямат милост.“
Оскар Уайлд

Няма коментари:

Публикуване на коментар