четвъртък, 5 март 2015 г.

ЗА НИСКОТО КАЧЕСТВО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛ 26






Бойко Борисов  към министрите си по време на заседание на Министерския съвет
"Като вдигнете ръка сега да подкрепите тези две неща, трябва да знаете, че сме много временни". 
"Госпожа Петкова, поел съм ангажимент – до петък искам да имаме всички договори, споразумения по "Южен поток", да се спази всичко, което касае класифицирана информация, всичко, което има, но искам от "А" до "Я" вие да сте запозната и да ми се направи резюме, за да мога да отговарям в парламента като ме питат, а не да "клепам с уши" като Орешарски и да викам "не съм го чел" или "не ми го дават", което не ми отива. Но това беше истината и нямаше как да лъжа – ами не съм го поискал още. Петък, живот и здраве… Цялата информация ме интересува"
 
Разговор между Бойко Борисов и работници в Пловдив:
"И истински се надявам да разбера кой ме подслушва как пикая! Защото всички тези хора (обръща се към работниците) – млади, стари, българи, жени, мъже - пикаят! И аз не ми е приятно да си слушам... Вие сутринта пикахте ли? (обръща се към най-близкия до него работник)...
 
В приветствието си до участниците в Общото събрание на "Жени-ГЕРБ" в НДК.
"Сега като ви слушам и като ви гледам с интерес към президентските избори, си мисля, защо не се напънем и не сложим за президентските избори една жена президент. Имаме достатъчно фигури, които можем да обсъждаме"
 
Слово пред младежите от ГЕРБ
"Братя и сестри, на такива форуми много е важно да се прави разлика между партията и управлението на държавата. Партията е вечна, тя е която държи и произвежда".
"Пак заем ли да вземаме, обидиха ме, че сложиха само Влади Горанов на банкнотата от 16 милиарда лева, а мене не".
"След него държавата се срина, хайде пак да дойде селянчето от Банкя и изтегли каруцата".
 
На въпрос какъв резултат за ГЕРБ очаква от местните избори през есента.
"Обадете се на някоя врачка, може и на Алена".
 
Реакцията на премиера след оставката на вътрешния министър.
"Нима заслужавам на днешния ден да ми правят тези номерца ? ... В момента, в който се мъча всячески да стабилизирам и да изкарам страната от кризата. Днес са дошли 1,3 млрд. по европейски програми в нашите сметки от абсолютно спрени фондове. За няколко месеца виждате, идват хора, хора, хора... И аз се извинявам, че съм принуден да отговарям и на такива въпроси".
„ ...Те ме заимават с ченгеджийски номера , те ме занимават с дребнички такива проблеми и ме карат да се обяснявам аз .  ...Ако си мислят , че те с приказките някой го държели ...ако те една година са ме държели сприказк , щеха да ме съсипат ...държели ме ...за шлифера да речеме ...“
В неговия случай, не изглежда да има окончателен отговор на въпроса: "Колко глупаво можеш да постъпиш?" Дуайт Айзенхауер

Няма коментари:

Публикуване на коментар