вторник, 31 март 2015 г.

ЗА НИСКОТО КАЧЕСТВО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛ 27


Бойко Борисов  по време на срещите си с журналисти в Пловдив и Смолян.
 
„Лили Павлова дет се вика , само ходи до парламента и се върна обратно и разбира се на фъш , фъш ...да духне малко косата . Ми те с Мая Манолова не знам кво толкова . Ми тя колко ...това ли яке е толкова хубаво ? Какво и било хубаво якето , тен ти забеляза. Ми ти си църна по рождение. Не си се пекла некъде, предполагам .“
„ Неколко пъти правихме просеки за погребение . Вика за сватба нещо или за кръщене не сме правили или за раждане. “
 
31 март 2015. Бойко Борисов отговаря на журналистически въпроси пред Съдебната палата.
***
Бойко Борисов:
…Значи аз, понеже така имам големи гърди, само за кърменето в мола не ме е питал некой. (Женски кикот. Всъщност въпросът е за Цветан Василев, б.р..) Вече почват да стават нахални. Месеци наред (Василев го врънкал за среща през 2014) – „моля ти се, моля ти се, моля ти се, да се видиме; моля ти се, моля ти се, да се видиме“. Месеци наред. Накрая му казах – добре, ела в Банкя, ама мен ме наблюдават. Тогава, знаете, че и публично многократно казвах, че следят къщата ми.
Джипа им фанах на тези, които го следят. Казах му (на Василев, не на джипа) – не виждам тема за разговор, защото твоите башибозуци, ордите на Бареков – всяка сутрин пред дома ми; разболяха детето ми. Нямаше телевизия, където да отида, без да ме обкръжат – с вашите пари. „Не, моля ти се, да се видиме“. Е, викам, е – заповядай. И влезе в гаража. Това е криминалния случай. (Василев твърди, че тогава се срещнал с ББ „не искам да ви казвам по какъв криминален начин“.) И няма да ми повярвате, но аз се заклевам – той дойде да ми се извини за това, което са ми причинили тази година… Е как какво! Не си ли спомняте какво! Всяка сутрин – на кой е правено това в България? – всяка сутрин стотици платени, които ги показвах, че са платени, ми обграждаха къщата. И ми създадоха такъв стрес на детето, че беше допреди седмица на най-силните хапчета. И тези същите хора, които това го причиниха, вие не помните ли колко пъти от трибуната на парламента и от кулоарите казах, че тези хора ще съсипят банката?! Вие не помните ли когато излизах и казвах, а вие мълчаливо мълчахте.
Женски глас: Не е верно.
ББ: …Че искат да съсипят и Общинска банка. Помните ли? Ама аз помня много! И сега някой се опитва да каже, че понеже идвал – и вижте сега манипулацията – той казва: аз съм се срещал с тримата лидери на партии, управляващи тогава. Но на 6 ли кой там юни се срещал с Бойко Борисов. Аз съм бил опозиция тогава. И криминалните обстоятелства са мойта къща. Кое е криминално бе, г-н Василев? Аз насила ли ви доведох в моя дом? Що за интереси са това – всеки да дойде в Банкя! Значи, като дойде в Банкя, все едно вече е цунал папата по… (не довършва).
…Въпросите за КТБ са към Орешарски и Чобанов. Аз от трибуната на парламента многократно съм казал: ако аз бях премиер, Цветанов министър и Дянков министър – никога това нямаше да се допусне да стане. Аз и днеска му казвам (на Василев): върни се в България. С това, което имам като власт, ще осигуря не НСО, ако иска – жандармерия, ако иска – каквато и да е охрана. На границата ще ида да го чакам лично с вас е така, за да е 100 процента прозрачно.
Женски глас: Вие днес му казвате чрез нас?
ББ: Еми как да му кажа? Да ходя в Белград да му кажа? Аз не смея да прелетя над Белград, да не ми кажат, че съм се виждал с него.
..Ако беше ГЕРБ на власт, КТБ щеше да е цяла. Банковата система щеше да е цяла. „Марица“ щеше да е построена, „Струма“ щеше да е построена, фондовете щяха да работят, нямаше да провалят „Южен поток“. А като го има ГЕРБ, виждате какво става сега.
…Ама те всички в България, нали ви казвам, само кърмене не са ми сложили. Само за кърмене не ме обвиниха, моля ви се! Бил съм опозиция тогава, имало си е премиер, тройна, четворна коалиция, вие сега мене ме питате какво е станало тогава с КТБ… Криминалното е, че дойде и влезе с колата в гаража.
Женски глас: Е кое му е криминалното?
ББ: Еми а, питай го! А, питай го! Аз не виждам да е криминално. Той ми се обади. Той ми има телефона.
Женски глас: И вие казвате – добре, ела.
ББ: По принцип на всички казвам – ела. Хиляди луди ми се обаждат – и тех ги срещам. Досега – седем магове. Последният беше маг Светлина. Аз съм отворен човек, няма какво да крия, затова ми е леко.
 
„ Глупостта е дар божий,но не бива да се злоупотребява с него.“ - френска поговорка

Няма коментари:

Публикуване на коментар