неделя, 22 февруари 2009 г.

ГЕРБ ХРОНИКА


Дата: 10-02-2009

Убиецът от Осиково спонсор на ГЕРБ
Манчо Палюков агитирал за хората на Б. Борисов, плащал музиката и софрите при сбирките им, пише в. “Атака”. 29-годишният детеубиец Манчо Палюков, който на 4 февруари брутално закла синовете си Еди и Иво и опожари дома си в с. Осиково, при което пострадаха още петима души, е бил спонсор и агитатор на ГЕРБ. "Извергът се изявявал като спонсор и агитатор на кандидата на ГЕРБ за кмет на родното си с. Скребатно - Велин Агов. Манчо плащал музиката и тежките трапези на предизборните сбирки на "герберите" с пари, взети назаем. Това ми сподели човек на Б. Борисов в Скребатно, но категорично отказа повече информация", разказва Кирил Стойков пред вестника. Според него ГЕРБ били силно притеснени истината за Манчо Палюков да не стане публично достояние, затова пазели пълно мълчание по случая. Детеубиецът Манчо бил затънал в дългове, които се надявал да изчисти чрез незаконна сеч на горите в региона, когато ГЕРБ оглави местната власт. "На 21 февруари е третият тур на касираните до момента избори за местна власт в с. Скребатно, на които БСП ще се бори с човека на Б. Борисов. Именно покрай кампанията на ГЕРБ за този вот детеубиецът е похарчил много взети назаем пари, които няма как да върне. Единственият му шанс бил да разчита на "чадър" от евентуалния кмет на ГЕРБ, за да може да краде дърва на воля", твърди още Борис Грозданов.
Според националиста Огнян Тетимов, хората в околните на Осиково и Скребатно села също били запознати с тези "партийни" изяви на Манчо Палюков.
Afera.bg

Дата: 21-02-2009 16:50
Гербаджия бие гербаджия: „Ще те пречукам, няма да ровиш в сделките ми!”
Популярният лидер на ГЕРБ Илиян Геров от Благоевград, общински съветник и председател на партията в град Бобошево, нанесе удари на съпартийника си, бивш председател на Общинския съвет в градчето, кандидат за кмет от отминалите частични избори и действащ местен депутат, Стоил Паргов, съобщава в. „Струма”.
Инцидентът станал на централния площад в 19,15 ч. в четвъртък вечерта."Влизах в магазина в центъра на Бобошево, за да си купя вестник. Качих се в колата и внезапно до мен спря колата си Илиян Геров.
Слезе и заяви: Излез да се бием. Започна да ме дърпа за якето през отворения прозорец. Аз се задърпах: Остави ме, не ме пипай, не се занимавай с мен. Това продължи около десет минути. Успях да запаля колата и тъкмо да потегля, той ме удари в лицето. Изподран съм от ноктите му целият, включително и по лицето", разказва потърпевшият.
"Ще те пречукам, няма да ровиш в сделките ми", заплашвал Геров. На няколко места ме одра, показа белезите си Стоил Паргов, но отказал да бъде фотографиран заради унизителната ситуация. Пострадалият е подал жалба в полицията.

Afera.bg
Дата: 21-02-2009 15:02
Русенски ГЕРБ-ер лапа имот чрез скандална заменка
Сделката обедини общинарите по почина на колегите им от Дупница. За да не секнат бизнеспроектите на ГЕРБ-аджията Красимир Даков местната администрация предложи да го възмезди като го “дари” с 480 кв. м. земя в сърцето на Русе с гласовете на БСП и ГЕРБ. Красимир Даков се е превърнал в “Сивият кардинал” за местната структура на бойковата партия. Той е работодател на шефа на общинската структура на ГЕРБ Пламен Нунев. Трупал опит в полицията, сега Нунев се грижи за сигурността на бизнесмена и подбира персонала му.
Afera.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар