вторник, 21 август 2018 г.

ЗА НИСКОТО КАЧЕСТВО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛ 35




Пълната версия на Борисов за майките на деца с увреждания:
“…една госпожа, която говореше по Нова телевизия, тя се смееше и не знаеше какво казва. До вчера щеше да бъде палатков лагер, днес щяха да ги подкрепят още палаткови лагери, ама нямало да ги има палатковите лагери, защото имали с министъра добра комуникация. Министърът ми каза, че нямат никаква комуникация или поне такава, която да може да реши въпроса. Оставям го да работи и да седнат да говорят и да направят така, че тази тема да ми се махне от главата. … Той си работи добре, но факт е, че в тази сфера – палатков след палатков лагер. Не мога да го гледам повече това”.

Борисов към Нинова:
“ Милиарди да ни дават, няма да приемаме бежанци. Аз на Себастиан Курц, даже публично му казах, когато направи изявлението, че щял да връща в България по произход и на Съвет така го погледнах и му казах: “Себастиан, как си го представяш идват самолети с бежанци и аз ги чакам на аерогара “ София ” и почвам да ги приемам? Няма да ти там трасе изобщо – няма самолет австрийски да мине. Пред всички.”

Бойко Борисов в Брюксел пред NOVA .
„Издевателстват политиците, не майките. Не съм казвал, да ми се махат от главата. Казах: връщам го Бисер – министъра, щом си го харесват, да реши този проблем, да ми се маха от главата Бисер с проблема му. Не да обидя майките. Не е честно”

Бойко Борисов по повод техническите неуредици около доклада му в пленарната зала на Европейския парламент в Страсбург.
„ Българското председателство свърши и проблемите започнаха. „

Премиерът Бойко Борисов избухна, защото го свързвали с КОЙ.
Този път за бездимните цигари - коментарите изригнаха като гейзер: "ГЕРБ приема лобистки закон в полза на Пеевски". И Борисов подпали.

"Новината, че ще има облага за бизнесмен от предложения законопроект е фалшива. Това е огромна лъжа", заяви Борисов, визирайки Пеевски, кой друг.

"Почва се с кой, майка му, леля му и не знам си кой. Но няма да оставя ГЕРБ да става тупан, да стават и да ни почват. Много им стисках зъбите, но сега вече председателството свърши", възмути се Борисов.

Премиерът Бойко Борисов не се разграничи от Цветанов за "руско-китайската заплаха", но отсече - "Разпоредил съм на Цветанов, или да изтеглят закона, или... нека се види как е в другите страни в Европа, за да се спре със спекулациите".

"Ще направим подарък на "Филип Морис". Бедна България подарява тези пари", завърши Борисов.

Бойко Борисов пред журналисти в Бяла
„ Ами тя си е страстна коалиция, събрани са всички войводи на едно място. Аз, дето се вика, не мога да се направя на войвода от тях. „

Бойко Борисов за Бузлуджа
„ Каква мощ са демонстрирали? В Нови пазар в цялата община имат един кмет, в Шумен – един. Това е страшна мощ. Нека да си хапнат и пийнат, те обичат.
Аз три пъти им занесох властта. Диктаторът отиде и им каза: "Моля ви се вземете, управлявайте, ето ви оставката". Три пъти го правих, дето се вика, смеят ми се сега, и те не могат. Нека се забавляваме с тях, не са лоши. Колелета карат, коне карат „

Бойко Борисов във Варна
„Ще проверя случая и ако са направили такъв заход ще анулирам конкурса и ще ги изгоня. Това мога да го обещая. Отговорът ми може да получен до края на деня. Не искам всеки ден да се обясняваме на кого ли не за такива гадове”

Борисов посети разкопките на тракийската могила Малтепе до село Маноле в Пловдивско
„Пловдив излиза на едно от челните места в света като чукнеш в Гугъл“


„ Hяма нищо по-глупаво от желанието да бъдеш винаги по-умен от всички.“
Ларошфуко

Няма коментари:

Публикуване на коментар