сряда, 21 декември 2016 г.

ЗА НИСКОТО КАЧЕСТВО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛ 30


Бойко Борисов пред БТВ

"Броиха ми дръвчетата колко струват, теракота ми гледаха", оплака се той и допълни, че данъчните са гледали пътуванията му от 1996 година досега. "Разкатаха ме. Гледаха ми чаршафите и възглавниците"

"Когато един кмет е независим, хората трябва да разберат, че независимият кмет е човек, който не зависи от никого"

"За работата, която върша, няма такава заплата, която да ме удовлетвори"

"Вторият мандат се захванахме по-здраво със сивата икономика, за да има 100 млн. лв. за пенсии и за инфраструктура. Намерих му цаката - събираме приходите и се чудя, защо навремето с финансовия министър Симеон Дянков не сме го направили. Направили сме си ревизия на грешките - маса народ си замина от ГЕРБ - близо половината. От Искра Фидосова до Дянков и кой ли не, поне 15 шефове на областните структури напуснаха"



Бойко Борисов пред БТВ

„Защо медиите  ме наричат  Краля - слънце ? Как защо? Защото това е вярно! Аз съм сигурен, в това, което върша, имам самочувствие, като се гледам в огледалото, харесвам се такъв какъвто съм и това е по причина, че вършим всичко правилно, ГЕРБ показват голям подем и добри резултати и се гордея с тях . „

„Всички ме слушат, всички имат респект от мен . Ако някой сгафи – играе метлата. И не само метлата! Готови сме и с парцал да забършем след него“!



Бойко Борисов коментира ускорена процедура за въвеждане на еврото във всички страни членки на Европейския съюз .

При въвеждането на еврото няма "искаш - не искаш".



Бойко Борисов при откриването на новата метростанция "Витоша".

"Благодаря на дизайнерите, които са вързали тези зелени тонове (бел. ред. станцията е в зелен цвят) с името „Витоша”. Благодаря и на архитектите – тук може би и намеса на Вежди Рашидов има, защото видях много римски мозайки. Може би в крайна сметка след няколко хиляди години като минат археолозите ще кажат - по времето на тия и тия фараони са направени мозайките"

"1.3 км струва 21 млн евро. По трънския курс са 42 млн лева. Ако някой ми намери отсечка от метро в Европа под 80 млн евро на километър ще го наградим."



Бойко Борисов отговаря на въпрос: Ще има ли промени в ръководството, г-н премиер?

"Сега, глупости нѐма да ме питате в събота. Тука ще ти кажа точно дали ще променям правителството. Да се държиме сериозно. "



Бойко Борисов с откровенията си пред австрийска телевизия , тъй като напоследък постоянно го питат дали ще се кандидатира за президент:

„А защо искате да ме понижавате?” „Имам готов играч, мога да го посоча още утре“.



Бойко Борисов, инспектира провеждането на спасителните дейности в село Хитрино:

„От мене зависи да възстановя селото.“



Премиерът в оставка Бойко Борисов в Смолян.

„ Говорите все едно, че съм умрял, така се говори на гробища – „беше”… Тепърва ще има битка – да не мислите, че така ще им се дадем на празните им приказки и обещания? „


" Досадното на този свят е, че идиотите са уверени в себе си, а умните са изпълнени със съмнения. "  Бъртранд Ръсел                   

Няма коментари:

Публикуване на коментар