четвъртък, 27 февруари 2014 г.

ТРАГЕДИЯ НА ЕВРО МЕГДАНА




                            ТРАГЕДИЯ НА ЕВРО МЕГДАНА
 
    Бившите комунисти от БСП щели да вземат откраднатото от ГЕРБ и щели да върнат България на хората . Бивщите комунисти от ГЕРБ , пък щели да да вземат откраднатото от БСП и щели да върнат България на хората. Истината , обаче е ,че и едните и другите вземат от хората на България и нямат намерение нищо да връщат .
    Иначе БКП сменя „ландшафта“ , като изважда на пазара нови персони , партии и коалиции , с подходящи перестроечни биографии. Младата комунистическа смяна Бареков щял да връща ТКЗС – тата и военната служба , като срещу тези подобрения скромно си мечтае да кръстят на негово име малка уличка в някое селце . Синът на партиен секретар от МВР и възпитаник на школата в Симеоново Росен Петров пък мечтае за „Чисти ръце „ , но не знае как да си ги измие . А и не се замисля , че ако дойде Видов ден , до Борисов и менторите му от „Монтерей“ и „Апостолите“ , на подсъдимата скамейка трябвя да седнат и доскорошните им съмишленици Цветан Василев и Делян Пеевски , които така щедро подхвърлят благ хлебец на Роската и Дудука за да лаят.
   Та като споменах мутраджийския комплексар Бойко Борисов да припомня и три негови брилянтни цитата
„Не случайно аз съм носител на всички полицейски ордени в света и всички големи служби в света са ме признали. Аз съм заловил толкова кокаин, хероин, амфетамин, колкото тези хора не са гледали филми за подобни
операции”
"Готов съм още сега да отида с вас да дам кръв, въпреки, че ме е страх и ще се види, че в мойто телце няма и следа от анабол. Всичко е натурално, произведено в Банкя!"
„Чух, че следващият, който ще напусне ГЕРБ ще е висок, умен и красив…, но освен за мен за друг не се сещам.“
   Тук е мястото да припомним , че за да живееш в България не е нужно да си луд но и това помага . А защо такива като Бориспв и компания са още на свобода , никой не може да ми отговори .
   А партията – майка грабва телата за да спасява грандиозния провал . Истинска армия от анонимни виртуални профили е мобилизирана да атакува с коментари и “мнения” интернет пространството. Активното мероприятие е организирано от отдела за медийна комуникация на БСП. От пръв поглед прави впечатление, че става въпрос за типични интернет “тролове” – профили зад които не стои реална личност, а са създадени с цел да имитират обществена подкрепа и да прокарват поръчкови директиви. Повечето от коментарите са с много ниско ниво на интелектулен и образователен ценз, но демонстрират свръх нахъсаност в партийната линия и особено настървение да се громят противниците на правителството и критикуващите сегашния политически режим в страната, разкрива "Биволь".
   На това в биологията му викат вътрешновидово изяждане или канибализъм. Дерзайте , другари , от всички партии !
   И ако ме питате , къде е Евро Мегдана , ще ви кажа – това е територията България . Само че , Бог отдавна е вдигнал ръце от нея и вече не я пази .

Няма коментари:

Публикуване на коментар