четвъртък, 23 февруари 2017 г.

ЗА НИСКОТО КАЧЕСТВО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛ 31




Бойко Борисов по време на Националната среща на ГЕРБ.

„Сиреч, тази е истинската същност на БСП, да руши, да взривява линии, да взривява църкви. Тяхната метаморфоза е чудовищна. Нали виждате вчера докъде стига г-жа Лъжа“

„Втора лъжа – казват ние ще строим, но няма да крадем. „Я вижте какво сте строили“? Отидох и показах 5 км и Люлин. Това е магистралата. 160 млн. за верисията „Цанков камък“. „Абе ей, вие окрадохте милиарди, нямало да крадат“. В България 1 км магистрала е 1.5 – 1.9 млн. на километър. „Люлин“ е най скъпа -4.85 млн.“

„ БСП атакува Цачева, да не би пък те да са големи хубавици и хубавици там .“



Бойко Борисов коментира твърдения на опозицията за възможно спиране на оперативни програми за България .

„Европейската комисия много ясно каза, че няма спиране на еврофондовете. Но понеже колегите от БСП вече два пъти им се случва – като се удариш един път в една дъска, втори път, знаеш, че ще се удариш и трети път. И те сега предварително, за да не им се смеят хората, отсега подготвят общественото мнение, че ако се случи това нещо ще е заради нас. Това им е тактиката, деструктивна. Факт е, че при нас всички фондове работят”.

„ Кажете едно „Благодаря“, защото толкова много направих за България.“



Борисов за санирането

“На пролет, като съм по-свободен, ще си санирам у Банкя къщата. Сега викам да дойдат Корнелия и другите да ми я санират, ... знаеш ли колко хубаво... ама не щат“.

„Аз това им казвам - на Корнелия и другите - че това е най-контролираното строителсто. Защото цял ден си тук и го гледаш майстора. И казваш, че е изпитано“.



За пустеещите казарми в Айтос

“Аз не знам докога ще стоиме, ако стоим до сряда, да вземеме да ви я прехвърлиме (на общината), да си я праите нещо“



Бойко Борисов обяснява защо партията е решила да включи в предизборната си програма доброволно военно обучение за младежите.

„Мечтата ми като ученик беше да марширувам по плаца.“



Борисов на брифинг след среща с КНСБ по повод журналистически въпрос за охраната на границите на страната .

„Три дни чета, че жената на президента ходела с охрана. Ами, напълно нормално е, когато президентът отива някъде да знае къде е жена му и да е спокоен.“



Бойко Борисов за предизборната ситуация .

„При това себеотричане, като гледам и на ДПС листите, и на всички останали, като слушам и какви раздори има в другите партии, това, което виждам пък – нови лица в БСП. Всъщност аз ги знам от 25 години. Те ни четяха в школата в Симеоново. Като бях в пожарната, Тома Томов ни водеше политинформацията и ни обясняваше колко е хубав комунизмът“.

„Дали съм врабче, дали съм гълъб, няма да влизам в тона на тази дама (Корнелия Нинова – б.р.), защото съм джентълмен, ако не бях щях да я сравня с някоя птица, но не ястреб“ „Тези хора използват много каруцарски речник, както му казват в Банкя, и не желая да го правя“.

„На мен хич не ми се участваше да съм водач на листа. И ние вървим по модата – летци, генерали, зенитно – двизионни . Търсихме кавалерист, но не намерихме. „



С годините човек губи всичко: младост, красота, здраве, честолюбиви пориви – само глупостта никога не напуска хората.

Ариостотел


Няма коментари:

Публикуване на коментар