Съпругата
на Иво Христов - съдружничка с бос от митичната фирма-държава „Мултигруп“.
Депутатът, нарекъл 80% от българите дебили – съучастник в проваления преход .
21.11.2017
Човекът, който нарече 80%
от българите дебили, а през последните години се изявява като активен русофил и
евразиец, и непрекъснато вещае апокалипсиси за България, май не винаги е бил
заклет фен на политическата и нравствена хигиена. Вече бяха осветени връзките
на Иво Христов в първите години на демокрацията с младежкото СДС, както и с
шефа на правната комисия в парламента и бивш правосъден министър Светослав
Лучников. Христов е съветник от 1996 г. в същата комисия и запален седесар.
Участва в подготовката и писането на всички закони, които по-късно са приемани
от „десните“, включително и този за приватизацията (с особения акцент върху
РМД-приватизацията). В същото време обаче
като в класически трилър „живее с врага“
Съпругата на червения
депутат, която е юрист по образование, се оказа един от най-доверените хора на
Иван Дремсизов, вторият човек след Илия Павлов в митичната „Мултигруп“.
Нейната бизнес история с
един от босовете в групировката е с поне 18-годишна давност, когато освен Илия
Павлов, в „Мултигруп“ собственик е и Иван Дремсизов.
През 1999 г. Николета
Калчева Лингорова-Христова е управител в основната фирма на Дремсизов
„Интерстийл трейдинг къмпани“. Това беше една от основните компании в
структурата на "Мултигруп", работеща в сферата на металургията. При
правителствата на Любен Беров и Жан
Виденов “Интерстийл” стоеше на входа и на изхода на “Кремиковци”. По това време
металургичният комбинат редовно не плащаше на държавната НЕК за консумирания от
него ток и се стигна до изключването му от мрежата. Въпреки това обаче ръководството
му изрядно плащаше на “Интерстийл”.
Схемата "вход -
изход" не е измислена от Илия Павлов, но е факт, че в България тя беше
приложена особено успешно и донесе значителни печалби на "Мултигруп".
Типичен пример за подобна схема на "Мулти" са отношенията между
фирмата на групировката "Интерстийл" и металургичния комбинат
"Кремиковци" в годините преди неговата приватизация. Девизът на
групировката беше: "Сложи ръка на входа със суровините - и ще разполагаш с
крайния продукт на пазара." Тази схема нанася трайни щети за държавните
дружества, тъй като посредникът не се интересува от инвестиции в тях. Самата
"Интерстийл" отричаше, че има доминиращ дял в търговията с готова
продукция. Но шефове на комбината по онова време твърдяха, че дялът на "Интерстийл"
в износа на готова стомана от комбината е бил над 25%. Според високопоставен
служител на "Мултигруп" "Интерстийл" е внасяла около 350
хил. тона коксувани въглища годишно и около 500 хил. тона желязна руда за
комбината. Общият обем на тези операции по данни на групировката е бил около
150 млн. долара годишно.
Половинката на червения
депут - Николета Калчева Лингорова-Христова, е съсобственик с Иван Дремсизов и
в дружеството „Инекс пропъртис“(виж в галерия регистрациите), сочат данни от
търговския регистър. Освен това още от 1998 г. тя е партньор с човека на
„Мултигруп“ и във фирмата „“Ферексим“. Николета Калчева Лингорова-Христова е
толкова близка със семейството на Дремсизов, че продължава бизнес традициите
като до преди година е била съдружник и със сина Николай Иванов Дремсизов – във
фирмата НВП Консулт.
Едва ли днес за някого
има съмнение, че „Мултигруп“ и босът й Илия Павлов преуспяваха с протекциите на
БКП – БСП , държавата, ДС, мутрите и естествено Русия, въпреки, че групировката
често менеше политиката си - според интересите си и политическата си окраска.
Моделът "полугрупировка-полупартия" дълго време носеше успех на Илия
Павлов. Умелото лавиране между партиите в парламента беше възможно поради
факта, че всички правителства след 10-ти ноември имаха крехко мнозинство и с
подкупването на правилните хора в парламента лесно можеше да се влияе на
държавната политика. Това обаче едва ли е създавало дискомфорт на синия
демократ Иво Христов, когато е бил в екипа на Светослав Лучников. Нито пък
вероятно го притеснява и сега, когато се е устроил на левия бряг преход, принос за който има и
„ерудита“ Иво Христов, който с подставените лица от така наречената „стара
десница“, съучастваха в превръщането на политическата власт на БКП-БСП и
ченгетата в икономическа, за да се върнат после от позициите си на икономически
властници в България отново в политическата власт. Така неслучайно и Христов днес е прероден в депутат от БСП.
Неслучайно „168 часа“
наскоро акцентира, че Христов е едно от загадъчните лица в парламента – едновременно
го приемат за американофил и русофил, специализирал е в САЩ, но и в московска
школа, бъркат го дали е „ляв“ или „десен“. Но неоспорим факт е, че живее като
заможен човек, кара нови автомобили и държи на модните тенденции. Това може да
се установи и от декларацията на депутата, подадена в сметната палата.
Семейството разполага с къща, вила, апартамент, дворни места, луксозни
автомобили, участия във фирми, спестявани в банки (виж в галерия имотната му
декларация). Но това безспорно е друга приказка – не за дебили.
Как
болниците крадат милиони с измислени инфаркти?
05.12.2017
Мафиотска задруга на
„белите престилки“ е източила десетки милиони левове от Здравната каса чрез
фиктивни кардиологични манипулации. В дъното на лекарската афера, която вече е разследвана
от компетентните органи, стои веригата от частни болници „Български
кардиологичен институт“, която владее специализирани клиники за инвазивна
кардиология в Плевен, Велико Търново, Шумен, Видин, Ямбол и Варна.
Собственик на веригата
клиники за инвазивна кардиология „Български кардиологичен институт“ е олигархът
Тихомир Каменов, шеф на „Търговска лига – Национален аптечен център“ и могъщата
„Чайкафарма“. През последните години Тихомир Каменов съумя да се утвърди като
безспорен бос №1 в здравния бизнес, задминавайки дори недостижимия Огнян Донев
– той владее почти всички сектори в здравеопазването и в производствената
фармацевтична индустрия.
От „ремонт“ на болни
сърца и оказване на спешна медицинска помощ специализираните частни клиники
печелят баснословни суми, плащани им по договор от Здравната каса. Апетитната
хапка е толкова голяма, че кардиологичните клиники умело манипулират данните за
свои пациенти и тенденциозно завишават бройката на лекуваните.
„Здравната каса от години
се източва чрез диагнози, които кардиолозите в няколко болници от веригата
поставят. Най-често се краде от фалшиви данни за хронична исхемична болест на
сърцето, остър коронарен синдром, инфаркт на миокарда, сърдечни пороци,
сърдечна недостатъчност, ритъмни нарушения и хипертония“, разкрива източник от
Министерството на здравеопазването.
Най-скандалната афера,
която вече е дадена на прокуратурата, е свързана със Специализираната болница
за активно лечение по кардиология СБАЛК в Плевен. Според данни от
разследването, масова практика в тамошната специализирана клиника по инвазивна
кардиология е да се манипулират данните от контрапулсатора. Това е
устройство-помпа, която се слага в аортата на пациента и подобрява
кръвоснабдяването на сърцето.
По стандарта за
кардиология, който е изискуем, инвазивните лаборатории трябва да бъдат максимум
на 90 минути от най-близката кардиохирургия. Въпросните 90 минути са
задължително международно изискване за клиниките, извършващи инвазивна
кардиология. На тези условия по категоричен начин не отговаря болницата във
Велико Търново, както и инвазивната кардиология в габровската държавна болница.
Времето обаче е непосилно за няколко от клиниките в Северозападна България,
които нарушават закона и застрашават живота на хиляди българи, само за да
лапнат парите, отпускани от Здравната каса.
„Измамата е огромна –
освен че лъжат с контрапулсатора, кардиолозите мамят институциите с фалшиви
дискове със запис от инвазивно изследване. Дисковете са внесени контрабандно от
Чехия и чрез тях се лъже за оказвана спешна медицинска помощ“, категорични са
запознати с наглата далавера.
В много случаи лъжата се
оказва фатална за пациента, тъй като хора с инфаркти са карани с линейки на
Спешна помощ в отдалечени градове, където са болниците на „Български
кардиологичен институт“.
„Хора с инфаркт или с
инсулт от Видин трябва да бъдат хоспитализирани във Враца, но вместо това
линейката ги отвежда в Плевен. Ако има повикване от Троян, линейката взима
агонизиращия и прескача град Ловеч, където също има кардиологична клиника, за
да закара пациента в кардиологичната клиника в Плевен. Заради това безобразие
има няколко регистрирани смъртни случая…“, разкриват потресаващи подробности за
дейността на медицинския „Октопод“ възмутени лекари.
Много родни кардиолози
роптаят под сурдинка и от квалификацията на свои колеги от Чехия, назначени в
частни клиники в Северозападна България.
„Техните умения са под
въпрос, да не говорим за морала им. Третират сърдечно болните у нас като овце,
които трябва да стрижат, за да прибират парите от Здравната каса“, погнусен е
от аферата с оказваната първа помощ на покосените от инфаркт и инсулт в
Плевенския регион медицински работник.
Компетентните органи вече
разследват няколко смъртни случая с пациенти в кардиологични клиники.
Последният известен такъв е на възрастен човек от Ямбол.
Грешка
за 50 лв. акциз разкрива 300 000 изтрити товара .
22.01.2018
Митниците иcкaт пpeвеpкa
от ДАНС , тя пpeдължава 5 меcеца.
Изтpит докyмент за доcтавкa
на гоpива от голяма петpолна компoния cтава пpичина за poзкpиванe на пpобива в
aкцизната cиcтема на митниците, наyчи “24 чаcа” от няколко незавиcими източникa.
Възможноста за
манипулиране на Българската акцизна централизирана информационна система ( БАЦИС ) e част от мотивите за вота на недоверие
, който БСП внесе срещу правителството .
Червените всъщност
посочват стар доклад на ДАНС след проверка по сигнал на Прокуратурата. ГЕРБ
обаче са категорични , че първо самите митници са поискали ДАНС да провери
причините за пробива , а след това техническите проблеми са били решени .
Че има проблем в БАЦИС,
става ясно през есента на 2015 година .
Тогава от въпросната
петролна компания установяват , че от издадените от тях документи за платен
акциз в БАЦИС липсва един документ за 50 лв. От фирмата подават сигнал в
митниците за това , а от там им отговарят , че е станала техническа грешка ,
която ще бъде поправена .
Компанията е член на
петролната и газовата асоцияция и на едно от аседанията повдига въпроса за
изчезналите документи . Оказва се , че това се е случвало и на други членове на
организацията . Поради това асоцияцията подава сигнал през есента на 2015 г. до
главния прокурор и искане да се направи проверка на БАЦИС .
От прокуратурата възлагат
проверката на ДАНС , като докладът на службата митниците Георги Костов , документът е
засекретен и изпратен до премиера Бойко Борисов .
Той нарежда да бъде
създадена работна група , която в края на юли докладва на финансовият министър
, че пропуските в БАЦИС са отстранени .
Какво точно пише в
доклада , не е обявено публично , защото е секретен . Но в него има стряскащи
констатации , твърдят запознати със съдържанието му . Едно от тях е , че
първоначално в БАЦИС митничарите са можели да влизат с едно и също
потребителско име и парола . Установено е , че това е ставало от над 300
различни устройства . Това е и една от основните препоръки в доклада на ДАНС –
въвеждането на различни пароли . В момента митнически служители казват , че
влизането в БАЦИС става само с електронен подпис , който се издава индивидуално
за всеки служител .
От ДАНС установили още ,
че при създаването на БАЦИС не са били предвидени т. нар. log файлове. В тях би
трябвало да се съхранява информация за системата , влизанията в нея и има ли
смущения и грешки в работата , за да се отстранят .
Липсата на log файлове, обаче не позволява
да се установи от кой компютър е имало манипулация на системата и неоторизирано
вмешателство в нейната работа .
В резултат на тези и още
няколко технически пропуски от ДАНС установили , че в БАЦИС са били
манипулирани или изтрити над 300 000 документа. Това означава , че
дължимият по тях акциз или е бил значително намален , или изобщо не е платен ,
тъй като движението на стоките е било премахнато .
В доклада се визира
загуба от 1 милиард лева годишно само от акциз за горива , но без да се посочва
изрично , че сумата се дължи само на манипулиране на данните в системата .
Посочва се още , че освен
чрез директно изтриване на файлове БАЦИС била манипулирана и с вирус .
Шефът
на НСО Ангел Антонов подаде оставка .Оставката е подадена вчера при президента
и днес е изпратена за съгласуване с правителството, МС я прие .
31.01.2018
Шефът на НСО Ангел
Антонов подаде оставка. Тя е подадена вчера при президента и днес е изпратена
за съгласуване с правителството. Министерският съвет я прие, научи bTV.
Точката беше извънредна в
дневния ред на заседанието на кабинета.
Много ми е обидно от
обвиненията, които ме заляха в последните месеци, сподели пред bTV ген. Ангел
Антонов. На този етап той отказва коментар, тъй като до издаването на
президентския указ продължава да оглавява НСО.
Антонов заяви, че ще
изчака да приключи проверката на Военно-окръжната прокуратурата, която тече в
службата, а причината за напускането му е преминаването на друга работа –
дипломатическа мисия.
Антонов заминава като
генерален консул в Санкт Петербург.
В средата на месеца стана
ясно, че Военно-окръжната прокуратура проверява НСО за злоупотреби. В
президентството са постъпили няколко сигнала срещу началника в службата Ангел
Антонов от негови служители.
В тях се твърди, че
злоупотребите са в автопарка в Кричим, който Антонов е използвал за лично ловно
стопанство. Тези сигнали са препратени в прокуратурата, която е започнала
проверките. Тогава от НСО отказаха коментар.
Миналата година НСО беше
замесена в скандала с джиповете на държавните горски стопанства. Тогава bTV
разкри, че вместо да се използват за ловен туризъм, тези автомобили са взети от
НСО за возене на политическия елит.
Антонов оглавява НСО от
2014 г. Назначен е с указ на Росен Плевнелиев. Специално заради него Росен
Плевнелиев промени изискванията за военни звания за отделните служби. Преди
това е бил началник на „Криминална полиция”, за известно време и на „Национална
полиция”.
По време на
правителството на Пламен Орешарски беше пряко отговорен за охраната на
парламента и случая с "нощта на белия автобус".
Още в началото на мандата
на президента Радев началникът на НСО заедно с главния секретар на МВР Георги
Костов решиха да сложат охрана на съпругата на президента, което също
предизвика коментари за статута на охраняваните лица.
По времето на Антонов НСО
продължи охраната на Боянските сараи, на Лютви Местан и на Делян Пеевски.
Бюджетът, с който службата разполага е 38 милиона лева.
Български
магистрати купили "на кило" имоти за милиони в Гърция .
26.02.2018
Задава се нов скандал,
който ще разтресе магистратските среди в България. Списък със скъпи имоти на
български прокурори, съдии и следователи в Гърция е предаден от американското
посолство на съответните институции в САЩ. Става дума за имения, вили и хотели,
които надхвърлят далеч финансовите възможности на магистрати, които са на
държавна заплата, съобщи "Фрог нюз".
Списъкът не е правен
специално, а се е образувал след проверка на сигнали до американски спецслужби
във връзка с разследването по закона „Магнитски“, което трябва да установи дали
главният прокурор Сотир Цацаров и депутатът Делян Пеевски са участвали във
фалирането на КТБ и са замесени в корупционни практики. Разследването засягало
само няколко висши кадри, но постепенно се оказало, че почти всеки трети скъп
имот в Гърция е на човек от родната съдебна ситема. Най-честата схема е
закупуване чрез подставени лица и фирми. Виден столичен прокурор пък купил
имение на името на жена си. Там посрещал началници и политици.
Близък до Цацаров
пловдивски магистрат пък се оказал горд собственик на няколко къщи. Те обаче се
водели на негова интимна приятелка. Говори се, че някои от тях са на магистрат
от самия връх на правосъдната система.
Списъкът се пази в тайна
в България, за да не избухне скандал. Запознати обаче смятат, че копие от него
има у депутата от ДПС Делян Пеевски. С тези компромати той държал на къса
верижка важни фигури в прокуратурата, чрез които си осигурявал недосегаемост.
US-службите и гръцките им
партньори забелязали все по-чести срещи между български и руски прокурори на
гръцка територия. Те често участвали в съвместни шумни партита.
Генпрокурорът на Русия
Юрий Чайка също често посещавал Гърция. Обичал да ходи в Света гора и разбира
се в луксозният хотел на сина си Артьом. Той е построен преди три години, а на
откриването имало министри и всякакви знаменитости от Русия. Там бил и певецът
с български корен Филип Киркоров. Чайка твърди, че хотелът му струвал около 29
млн евро, но експерти смятат, че е поне двойно. Партньор в бизнеса му с
недвижими имоти в Гърция е съпругата на заместник-главния прокурор на Русия
Генадий Лопатин - Олга. Руски медии я свързват с една от най-жестоките
престъпни групи в Русия „бандата на Цапков“. Смята се, е при една от акциите си
бандата е изгорила наведнъж 12 души.
Не е тайна, че главният
прокурор Сотир Цацаров е приятел с руския си колега Чайка. Те демострираха това
по време на разменените посещения в Москва и София. В българската столица Юрий
Чайка бе посрещнат сърдечно и от премиера Бойко Борисов. Подписан бе договор
наши обвинители да се обучават в Академията на руската прокуратура, както и да
обменяме опит в борбата с корупцята. Вероятно тази тема е сред основните, които
магистрати от двете страни обсъждат по време на купоните в луксозните си имения
в Гърция.
Голяма част от имотите са
"чисти", защото са оформени или като дарение, купени с кредити или от
подставени лица. По този начин следите не водят към действителните собственици,
коментират експерти.
БИВШ
АГЕНТ НА ДС И 2 МАНДАТА ДЕПУТАТ ОТ БСП ИЗТОЧВА ДЪРЖАВНИТЕ ЖЕЛЕЗНИЦИ НАД 15
ГОДИНИ.
19.03.2018
Разчита ли ръководството
на „БДЖ-Кончар” АД само на договор от преди 20 години, за да съществува? Или
целта му е по сериозна, заобикаляне на Закона за обществени поръчки?
Отговорите на някои
въпроси са еднозначни, но остават няколко с отворен отговор: Кой има сметка от
всичко това, което се случва? Еднолични ли са всички тези действия от страна на
изпълнителния директор на „БДЖ-Кончар”
АД Гинчо Маринов Павлов или получава
указания за това свое поведение? Дали пък неговата цел не е ремонт на
локомотиви чрез заобикаляне на ЗОП? Какви са целите на различните медийни
нападки?
Над 15 години бивш агент
на ДС е несменяем изпълнителен директор в „БДЖ-Кончар“ АД. Професионалното
развитие на Гинчо Павлов започва с преподавателска дейност, по-късно става и
училищен инспектор докато е агент на ДС, може би на това се дължи това издигане
в кариерата. След промените е депутат от БСП в два последователни мандата
(36-то и 37-то Народно събрание) в периода 1991-1997 г., зам.-председател на
Отечествената партия на труда и на Общонародния комитет за защита на
националните интереси през 90-те години на ХХ век. Кариерата на бившия учител
достига връх през 2001 г. когато застава начело на „БДЖ-Кончар“ АД като
изпълнителен директор.
Проверка в търговския
регистър показва, че зад част от акциите на главния акционер в „БДЖ-Кончар“ АД
стои семейното дружество на изпълнителния директор Гинчо Маринов Павлов,
сигурно това е причината за гласуваното доверие да седне на този пост.
Семейният подход той прилага и при назначенията в смесеното българо-хърватско
дружество, в което финансов директор е брат му, счетоводител е съпругата му, за
племенниците си също е намерил подходяща длъжност. Има ли конфликт на интереси
при тези роднински връзки или единствената цел е еднолично управление на
дружеството?
Основната търговска
дейност на „БДЖ-Кончар“ АД е свързана с изпълнението на един единствен договор
за ремонт на локомотиви, собственост на националния железопътен превозвач.
Въпросният контракт е подписан през 1997г между БДЖ ЕАД и КОНЧАР ЕЛЛОК Загреб,
Хърватия, който към днешна дата е с 12 анекса. Последното удължаване на
договора е от далечната 2007 г. Това е и периодът, в който БДЖ се намира в
изключително трудно финансово състояние. Дружеството по това време не може да
се разплаща към своите кредитори, доставчици и дори към своите служители. Една
година по-късно, в края на 2009 г. БДЖ е със задлъжнялост от 849 млн. лева към
различни институции. Тук изниква въпросът – Било ли е необходимо да се подписва
Анекс 12? Имайки предвид, че дружеството от една страна е в тежко финансово
състояние, а от друга – чрез него се договаря ремонт на 5 броя локомотиви тип
Серия 46 на стойност над 5 млн. евро.
Интересното в случая е,
че тези локомотиви са мощни, предназначени са да возят товарни влакове и с
голям разход на енергия, което ги прави не рентабилни за превозвача
„БДЖ-Пътнически превози“ ЕООД. През 2012 г. ръководството на БДЖ прави опит да
прекрати това безумие и уведомява „БДЖ-Кончар” АД за отпадналата необходимост
от тези 5 локомотива. Освен това държавното дружество настоява за прекратяване
на търговските отношения между двете фирми, защото от 2001 г. са настъпили
промени в законодателството в България съгласно
изискванията на Закона за обществени поръчки.
И това действие от страна
на БДЖ не води до резултат, нито опитите на държавното дружество да сключи
договор за наем с „БДЖ-Кончар” АД. Защото всички сгради и терени и други
активи, които се ползват от „БДЖ-Кончар” АД за неговата дейност са еднолична
собственост на БДЖ-Пътнически превози. Те се ползват абсолютно неправомерно от
„БДЖ-Кончар” АД, тъй като договорът за наем е прекратен преди 6 години или
по-точно – към 24.05.2012 г. Към днешна дата „БДЖ-Кончар” АД дължи на
БДЖ-Пътнически превози сумата от 3 110 000 лева. Тази сума е засвидетелствана
не само в кореспонденция между двете дружества, но и пред компетентните органи.
С тази сума семейната фирма на г-н Гинчо Маринов Павлов (агент „Пенев“) се е обогатила
неправомерно от държавното дружество „БДЖ-Пътнически превози“ ЕООД. Намиращо се
в един омагьосан кръг, държавното дружество е потърсило своите права по съдебен
ред.
След тези действия на
националния превозвач да се защити, чрез типично агентурски подходи Гинчо
Маринов Павлов започва медийни нападки в публично пространство, целящи
компрометиране ръководството на „Холдинг БДЖ“ ЕАД, „БДЖ-Пътнически превози“
ЕООД и други държавни институции с цел продължаване източването на държавното
дружество и преливането на значителни средства в семейната му фирма. Тиражират
се обвинения към БДЖ-Пътнически превози за задължения към „БДЖ-Кончар” АД, но
те са напълно не основателни. Документите показват точно обратното. Какви са
целите на тези обвинения и кой има сметка това да се случва? Причината е една –
управляваното от Гинчо Маринов Павлов дружество да продължи да извършва ремонти
на локомотиви като заобикаля ЗОП.
Защо е необходимо всичко
това? Отговорът на този въпрос е много прост – „БДЖ-Кончар” АД не притежава
сертификат за ремонт на локомотиви и не покрива условията за участие в
обществени поръчки. По тази тема защитната реакция на бившия агент бе същата,
медийни престрелки, но този път към Изпълнителна агенция „Железопътна
администрация”. В тях той твърди, че умишлено не се издава този документ на
българо-хърватското дружество.
Потърсихме отговори в ИА
„Железопътна администрация” дали „БДЖ-Кончар” АД притежава сертификат за ремонт
на локомотиви съгласно българското законодателство. Защото е редно, дружество
създадено с тази цел да бъде сертифицирано за извършване на тази дейност.
Такива са изискванията на националния орган за безопасност в железопътния
транспорт. От там ни отговориха:
„От „БДЖ-Кончар” АД
подадоха документи на 21.03.2016 г. за издаване на сертификат на лице, което
изпълнява функция по поддръжка. След направен анализ на документите от експерти
на Агенцията беше установено, че част от тях липсват, не е уточнен обхвата по
отношение на функциите, за които се отнася кандидатурата, трябва да се
представят актуални към датата на заявлението документи и др. За всички тези
факти дружеството е уведомено в писмена форма много кратно, вкл. е проведена
среща с ръководството на „БДЖ-Кончар” АД, но това не доведе до представянето на
необходимия набор документи и доказателствени материали съгласно националното
законодателство. В тази връзка и поради неспазване и на неколкократно даваните
му срокове от ИАЖА на 26.06.2017 г. е издадена заповед за отказ за издаването
на сертификата за изпълнение на функция по поддържане на железопътни превозни
средства.“
Справка за господин Гинчо
Маринов Павлов – агент „Пенев“, вербуван на 16.10.1986г.
https://agentibg.com/index.php/bg/2014-02-18-15-58-30/253-2015-04-07-08-55-36
Няма коментари:
Публикуване на коментар