понеделник, 27 януари 2020 г.

ЗА НИСКОТО КАЧЕСТВО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛ 38




Бойко Борисов отново инспектира как вървят ремонтните дейности по изграждането на АМ „Европа“ :

„Много ми е кеф така – първо ниви, после чакъл и накрая идва асфалтът . атова много се дразнят другите институции, няма какво да покажат. Взели сме решение, инвестирали сме, построили сме и сме го дали на хората .“

Помолен да каже дали Георгиев е най-добрият човек за поста консул на България във Валенсия , Борисов отговори:

„ Пламен Георгиев е с няколко образования, хиляди награди, с милиарди задържани и конфискувани средства, с няколко езика. Така че не виждам проблем да е консул, просто явно това е някаква поръчка, защото една седмица се говори за това, а ето днеска откриваме поредна инвестиция – двеста милиона са тук!....Има достатъчна езикова подготовка. Така че… не виждам за консул… Вие не може да изброите никъде консулите в Европа… Просто явно това е някаква поръчка, защото вече една седмица (се говори по темата – б.р.). Ето днес откриваме поредна инвестиция, 200 работни места, паралелки за специално образование. А Вие идвате да ме питате за това. „
Аз нямам никакво желание да ви убеждавам вас. Вие сте убедени по друг начин и затова повече няма да се вкарвам в тази работа.Взехме решение, изпратихме го консул. Хиляди такива има . „

Бойко Борисов - гост на 12-тия Летен университет на Младежкия ГЕРБ във Варна :

„ Аз, ако съм на мястото на варненци, ще кажа, че ще търпя ГЕРБ, докато не направят „Хемус“. „
„3030 г. не мисля да съм премиер вече. Ако е 2030 г., мисля да си остана, но 3030 и за мен е много . “
„Ако не бяхме платили за самолети, щяхме да имаме за всичко. Сега е малко… Добре, че имаме мазнинка . “
„ Който има две деца, ще го поощрим да има три като му кажем… че три е повече от две .“

Бойко Борисов пред журналисти :

"Много искам да имам фризьор, но няма какво да ми фризира. Аз се подстригвам сам и мога да се подстрижа и пред вас. За съжаление прическата ми е елементарна".

Бойко Борисов по време на посещението си в Ямбол:

„Пази Боже тук и нас да ни стрелят с тежка артилерия, ракети и самолети. Може да има смели тук в залата, но и аз включително ще хвана нанякъде, без да се правим на големи войводи.“
„Във всеки град направих зали, а вие тук се мотлявите. Навсякъде съм направил спортни зали, в Сливен дори две се правят. А после аз съм ви виновен.“

Бойко Борисов отвърна на изказването на президента Румен Радев, че "каквато ни е държавата, такъв ни е и футболът":

"Като си дойдат златните момичета със златните медали, ние можем да си излезем с Кралев във вид на гимнастички и да кажем - "каквото ни е правителството, такава ни е гимнастиката".

„Само когато печели, тогава изборите са честни. Един мъж, обграден с Корнелия Нинова, Мая Манолова, Елена Йончева, Татяна Дончева , Весела Коледа … те го ошашавиха този човек. Нека сме снизходителни. Аз просто не му завиждам”.

Бойко Борисов от Брюксел :

"Упрекът ми е, че ненавреме и некоректно информираха обществеността. Ако сравните двете прессъобщения, когато Цвета Караянчева катастрофира и вчерашната катастрофа... даже нещо повече, опитаха се през жълти, лъжливи, фалшиви, лайняви сайтове, бих казал, без да се извинявам, да кажат, че гавазите на Борисов са предизвикали катастрофата. Така че, упрекът ми е, че ненавреме и некоректно информираха обществеността"

Бойко Борисов се срещна с протестиращите медицински сестри, които нощуваха пред министерския съвет.

„Искаш ли да взема да те назнача в МВР да дойдеш да поработиш. Дай да те командироваме шест месеца у МВР. Ти си моят човек. Не знам с другите колко ще свърша работа, но с теб ще свърша много работа . “


„ Глупакът трябва да си мълчи. Обаче ако той бе наясно с това, нямаше да бъде глупак.“
Саади

Няма коментари:

Публикуване на коментар