вторник, 6 април 2010 г.

Маджо дал 500 000 евро на генералите, те се прецакали

Дата: 31-03-2008 23:11

“Бесен съм! Всеки момент може и моето име да цъфне като офицер на прикритие само заради глупостите на шепа генерали, сътворили сценария за падането на вътрешния министър и на правителството. Инвестирах в тях, защото ме убеждаваха, че властта им е в кърпа вързана, но прецакаха всичко”, заявява скандалният бизнесмен Младен Михалев – Маджо.
Михалев е дал изявление в чужбина, където се намира понастоящем, но е без уточнява точното си местонахождение. Запитан как ще коментира грандиозните скандали, които текат в МВР, един от основателите на групировката СИК коментира: “Шепа генерали дълго ме убеждаваха, че трябва да се инвестира в идеята да бъдат пришпорени предсрочни парламентарни избори като бъде свалено това правителство. Дадох 500 000 евро, но сега съм бесен, че генералите се прецакаха и започнаха да размахват агенти под прикритие. Очаквам всеки момент и моето име да лъсне като офицер под прикритие”.
Маджо дава нова трактовка на отношенията си с вътрешния министър Румен Петков, които в общественото пространство бяха митологизирани като особено близки: “Петков се вживя твърде силно в ролята на ченге и това не ми харесва особено. Няма да навлизам в подробности за отношенията ни, но мисля, че като бизнесмен емоциите не трябва да бъдат водещи”.
Запитан как ще коментира спряганата му близост с министъра на вътрешните работи Румен Петков и станалата прословута фраза “Маджо вика Румен”, Младен Михалев – Маджо уточнява: “Легендите са хубаво нещо, нямам нищо против Румен Петков, но времената се менят и трябва да се мисли за бъдещето”.
На въпрос бъдещето у Бойко Борисов ли е, Михалев отговаря: “Бойко го знам наизуст, имам пряко участие в това да стигне дотук. Като виждам обаче какви каши забъркаха с Маргините и генералите му, не съм сигурен дали може да се разчита на него като на бъдещ премиер. Все повече се замислям дали окончателно да не напусна България. Въпреки че имам достатъчно дискове и ако аз ги размахам, жална им майка и на минали, и на бъдещи премиери”.
Михалев твърди още, че очаква компроматните войни да продължат с пълна сила и да се развихрят все по-ярко, тъй като “у нас едно ченге като си отвори устата, даже и ляла Пена от Долни Богров може да напише роман”.
Запитан как ще коментира изявленията на писателят Георги Стоев, че му е поръчвал убийства, Михалев лаконично отговаря: “Аз ако поръчам на някого убийство, първи ще си отиде тоя, който не го е извършил”.
Интервюто е взето в първите часове на 1 април от Агенция “Уанейприъл нюз”.

Afera.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар