вторник, 8 юни 2010 г.

ЗА НИСКОТО КАЧЕСТВО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛ 8

За кризата и мерките:

"Ако в света имаше рецепта за антикризисни мерки, как да се измъкнем от кризата веднага и бързо, ние щяхме да ги приложим."

За вредите от комуникативността и диалогичността:

"Т. нар. комуникативност или диалогичност за мене имат лошо значение. Това означава човек, към който всички могат да отидат, да се разберат статуквото да продължи."

За чуждестранните инвеститори:

"България става недобро място за такива инвеститори, които си мислят, че сме 18-и или 19-и век и могат да дойдат като колонизатори, които могат да дойдат и да си правят каквото искат с народа."

За цената на тока:

"Ами естествено, че трябва да падне. Естествено. Нали затова ние сме енергийният тигър на Балканите били. Как хората са усетили, националната ни стратегия за енергетика, че сме тигърът? Как? Като ЕРП-ата сме ги дали на чужди фирми."

За декадата на ромското включване:

"Ами днеска ще възложа на ДАНС да провери тази декада какво е направила."

За любовта към хората:

"Пари да можех от някъде да намеря, да раздам на хората. И тука г-н Костов е абсолютно прав, като ме обвинява в ляв популизъм. Аз обичам хората и не искам да им нанасям вреди и щети."

"Жал ми е да посегна с големия сатър да изрежа всичко, което в момента трябва да се изреже."

За безработицата:

"Аз мисля, че много и от безработицата се вдигна от това, че се върнаха много хора в България."

При откриването на участък "Симеоновско шосе" – бул. "България"

“Ако не бях аз и моята политическа воля и да изгоня мутрите, които бяха завладели всички, нямаше да има успех строителството на околовръстното шосе. Дойдох един ден тук с един багер и направихме ров около бензиностанциите, които не искаха да се преместят. Съборихме им козирката.”

Тук е мястото да попитаме : Господ нямали най – после да си прибере вересиите ?

Няма коментари:

Публикуване на коментар