вторник, 22 ноември 2011 г.

ЗА НИСКОТО КАЧЕСТВО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛ 16

Бойко иска увеличение на заплатата си„Нося цялата отговорност в държавата и това само за 1500 евро. Не е ли обидно, смешно и неправилно?

На откриването на фонтана пред банята в Банкя.„Аз съм фонтанът, Сергей Димитриевич - падащата баня отсреща”

Интервю за в. "Труд" по повод рождения му ден„... вече съм се променил и изкривил. Преди ми беше най-любимо да отида на мач на "Левски" на "Герена". По къси гащи и да люпя семки. Сега вече въобще не ми се ходи там. Ето това вече в мен е пречупената нормалност”

Интервю за в. „24 часа”„Аз моята история съм я написал, та написал… От мен зависи да направя председател на парламента, премиер. Под нулата съм тръгнал. Това никой не може да ми го вземе. Гледах днес от балкона на парламента и отчетох, че самичък съм направил толкова много. Самичък. Цяла партия. Апарат огромен.”

По повод корупцията в България, януари 2010 година"Ние слагаме кепенците на всичко. Отваряме-затваряме, докато можем!"

Пред в. “Стандарт”„Непрекъснато говорим на полицаите да бъдат вежливи, любезни, внимателни. Да помагат на възрастни дами и на деца. И наистина повечето го правят. Но тежкото ежедневие им се отразява зле… Дъжд, сняг, жега - те са на улицата и стоят по 5 часа. После ги пращаме на друго събитие. И накрая някой го среща и го пита колко е часът и полицаят му удря един шамар”

Пред в. „Труд”„Когато всичко зависи само от личното желание, а не от системата, се получава смешната история такива като мен да ги обявяват за герои, за борци на справедливост, за Индже войвода. Може ли такива смехотворни неща за 21 век?”

Интервю за в. "Труд" по повод рождения му ден„Нито ме интересува дали някой ми вярва, нито пък ще седна на някого да се обяснявам. Ето, качете се горе в спалнята и разгледайте. И ако намерите едни гащи, или една женска дреха, или нещо, кажете ми “Хасан”

Интервю за в. "Труд„Молитва не знам. Макар че сега от толкова откривания (започва да се смее) вече знам наизуст: “...На овчи порти се намира къпалня по еврейски наречена Витезда” (Евангелие от Йоан 5:2, бел. ред.). Мога да я изкарам цялата като поп. Ами да, толкова пъти съм го слушал вече, че даже последния път на Данчето Фандъкова й го рецитирах в ухото и тя жената се стресна...”

„Колкото и добре да говориш, ако приказваш прекалено много, в крайна сметка ще започнеш да говориш глупости.“
Александър Дюма — баща

Няма коментари:

Публикуване на коментар