четвъртък, 12 септември 2013 г.

ДЕМОКРАЦИЯТА СВЪРШВА ТАМ ... 13




Демокрацията свършва там, където започват политическите вицове !
 

·             Министър Рашидов правил инспекция как върви реставрацията на паметника на Цар освободител. Изведнъж из под земята се чул гласа на самия цар.

-          Вежди, искам нов кон, че този много остаря.

     Уплашил се Рашидов и хукнал да сподели с Цвъки и Боко. Те помислили, че министъра е прекалил с уискито, но все пак решили да отидат на място и да видят каква е тази работа. Като стигнали до паметника, отново се чул гласът на царя.

-         Вежди, аз те помолих за нов кон, а ти ми водиш две магарета.

 

·         Интервю за работа.
- Име?
- Бойко Борисов.
- Предишен работодател?
- Българският народ.
- Предишна длъжност?
- Премиер.
- Някакви препоръки от работодателя?
- Препоръчаха ми да си търся друга работа. - Да, препоръчаха ми да си търся друга работа.

 

·        Ето какво се чува в телефонната слушалка, когато човек набере номера на правителството:

"Ако търсите премиера, натиснете цифрата 1;

ако търсите финансовия министър, натиснете цифрата 2;

ако търсите Цветанов, направо говорете, защото той така или иначе вече слуша"

 

·        Питат Цецо:

- "Какво е празно пространство?"

- В главата ми е, но не мога да се сетя ...

 

·        Един мъдрец се обърнал към Борисов с думите:
            -         Тежка е царската корона Бойко.
           
           Борисов се позапънал помълчал и отсекъл:
              -          Ще я дам на бодигардовете да я носят те са яки.

 

·         Фидосова отишла при Бойко и Цецо със зачервени очи и унил поглед.
Те загрижено полюбопитствали :
           - Хей какво ти има защо си така тъжна ? Да не си
плакала нещо ?

           - Миии да защото всички ми се смеят че съм тъпа и дебела.
           - Ооооо я не дей се коси. Вземай два стола и ела да седнеш при нас !

 

·        - Бойко, бе, що си такъв мрачен?
-
Мани, мани, вчера Цецка така се напи, че продаде Централна гара!
-
На тебе какво ти пука?
-
Проблема е, че аз я купих!

Няма коментари:

Публикуване на коментар