петък, 23 февруари 2018 г.

Чахкинката от Пазарджик , дето купи ЧЕЗ .



   Зорлем ми припомниха един виц :

„ Една жена излязла от равновесие и се развикала на мъжа си :
-         А , бе помияр такъв , не ти ли омръзна да ми изневеряваш и да се влачиш с разни парцалеси и циганки , дето да те е гнус да ги погледнеш ? Да ми беше изневерил с някоя жена от Австрия или Чехия , та да ме боли по – малко !
  Мъжът замълчал и излязъл . След седмица време домашният телефон зазвънял настойчиво . Жената вдигнала слушалката :
-         Ало !
-         Сокерес , аверке ? Жоро там ли е ?
-         Няма го . Какво да му предам ? Кой го търси ?
-         Ай , хафте ! Кажи му , че го е търсила чахкинката от Пазарджик . „

Такива ми ти работи .
Слушам , значи , как госпожа Гинка от Пазарджик купила ЧЕЗ . Малиииии , социалните мрежи пощуряха . И ми иде да им река на тия – А , бе , лумпени , защо дъвчете цървулите на госпожа Гинка ? Я си представете , ако се окаже , че жената няма покрив над главата си и спи в кашон ! Не ви ли е срам ?
Госпожа Гинка регистрирала фирмата „Инерком България „ през септември 2017 с капитал 50 000 лева . С кървав пот на чело за три – четири месеца припечелила близо половин милиард и понеже нямала какво да ги прави , решила да си купи ЧЕЗ . В България трудно можело някой да повярва, че бизнес с оборот от около 50 млн. лв. може да се купи бизнес за почти 2 млрд. лв. Затова подозренията били, че зад "Инерком" стои друг скрит интерес.
Госпожа Теменужка , пък , дето беше министър на енергетика , познавала госпожа Гинка от 20 години . И сега, по – този случай , трябвало да подаде оставка като министър . Ама на нея и дремело на ... защото щяла да отиде при госпожа Гинка в ЧЕЗ , при големите пари и нямало повече да се мъчи с министерската си заплата .
Това много ми прилича на вица , дето братя Домусчиеви започнали да продават чорапогащници на Илиенци и продали толкова много чорапогащници , че си купили пристанищата на България , построили си заводи в САЩ и за черешка на тортата си купили футболен отбор .
Не знам за вас , но аз имам усещане за воня . Това е нещо като „ усещане за корупция“, ама не точно същото . Вони непоносимо на комунистическо – милиционерско – мутраджийски кретенизъм , цинизъм и дебелоочие . И ми се иска да кажа на психично болните сценаристи и режисьори на случващото се в България – А ,бе , олигофрени , то бива , бива , ама цял народ за мезе не бива . Не се ли накрадохте и налапахте ? Вие хубаво се екзекутирате един друг , ама върви бавно . Какво ще кажете , ние нормалните хора , да вземем по една по – яка сопа и да ви размажем болните мозъци на жълтите павета . Гарантирам ви , че след това България ще стане едно по – приятно и по – приветливо място за живеене .

Няма коментари:

Публикуване на коментар