сряда, 20 май 2015 г.

ЗА НИСКОТО КАЧЕСТВО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛ 28


Бойко Борисов по време на дискусия на тема: „Да! На българската икономика".
„ Родните овце са като немски „Мерцедес” и с подобна концепция трябва да се използват от бизнеса.“
 
Бойко Борисов по адрес на онкоболните при откриването на онкологичния и лъчетерапевтичен център „Света Марина“ във Варна.
"Сега като видят съвременния облик, модерната техника и толкова готини министри, веднага ще оздравеят".
 
Бойко Борисов по време на разговора си със зрители по БТВ
"Гледахме 5 прасета и 15 кокошки. Всяка сутрин ставах, отивах на училище, връщах се. Косях трева. За зимата гледахме по 40 бройлера, а аз ходех за трева, за да изгледаме прасетата. Имахме нива с 3,5 дка царевица и мога да ви покажа как се коси трева, как се загърля. Пържени яйца и картофи - това ядях. Майка ми ме наричаше "картофено момченце". Агнешко ядяхме само за Гергьовден. Така че съм се нагладувал",
"Паля се на строителството, защото инфраструктурата е най-голямото постижение. Защо давате събота и неделя огромните задръствания? Кой кара по старите магистрали? Кой ги ползва? Ще завърша и "Струма", и залата във Варна. Що не са я ремонтирали 40 години? Сега, понеже ние ги правим нещата, някой може да отиде някъде и да снима кой какво бутнал"
 
Борисов при откриването на  метрото до Бизнес парка
 „ Преди 6-7 години се запознах с Росен под едно дърво, не помня ябълка или круша беше. Около нас имаше овце и крави, които пасяха. Околовръстното приличаше на козя пътека, от кварталите наоколо се носеше неприятна миризма. Тогава Росен ми каза: Ако тук се направи Южна дъга, а един ден стигне и метрото, тук ще работят хиляди .... Българите сме свикнали да се оплакваме от проблемите и от проваления преход. Важното е да си спомним къде бяхме и докъде стигнахме. Тук на това място имаше бунище и глутница кучета, а сега метро и красив булевард.“
 
Година на избори
"Нашите усилия и цел са местните избори, но за съжаление трябва да се борим и за президентския пост.“
"Президентският пост изобщо не е нужен на партия ГЕРБ и ни идва вповече."
"В момента моята роля е като на хирург. Идва пациент, който умира. Той умира. Железниците, вече са на близо 800 милиона, близо милиард задължения. Всяка година те продължават да генерират задължения, сиреч този организъм умира."
         "Погледнато реално – и президентът Първанов трябваше да ни благодари, че ние от 1 януари вдигаме пенсионната възраст. И ако един ден той стане премиер, каквито са му амбициите, няма лошо, той трябва да го направи. Сиреч ние и на него му свършваме мръсната работа."
"Когато един кмет е независим, хората трябва да разберат, че независимият кмет е човек, който не зависи от никого".
 
Година на протести:
          "Мъча се цял ден ... и става въпрос само за пари"
         "Не искам да съм премиер на държава, където народът се бунтува и не иска да разбере мерките... След като не искат, даваме оставка, влизаме в политическа криза. Нито ми е целта да съм премиер, нито с това, че ще ми искат оставката, могат да ме уплашат."
         "За кое протестират? Че правим магистрали, детски градини, че градим България, че всеки ден това, което правим, е факт? Искат да ни върнат във времето – да се бият по улиците, а държавата да е в състоянието, в което я взех. Какво повече да направим? Ако това си желае народът, това да направи."
         "Аз не съм пъдар всеки ден някой да ме пита, какво става, защо жена ми избяга, върни ми групата."
         "Ако искат хората да чакат магистрала и метро – нека чакат, въпрос на няколко месеца е, ако не искат – Станишев чака за властта."
 
Бойко Борисов присъства на 13 - тото издание "Учител на годината"

"В навечерието на най-светлите празници да направим така, че да не броим жертвите по пътищата, говорете с учениците - последните дни в интернет се въртят само кючеци, гюбеци, под маси - над маси. Нека всичко да бъде с мярка. Вие сте хората, които ги формирате като личности. Също така и родителите оказват влияние върху възпитанието на децата".

Борисов се оплака, че самият той е бил обект на данъчни проверки.
"Броиха ми дръвчетата колко струват, теракота ми гледаха", оплака се той и допълни, че данъчните са гледали пътуванията му от 1996 година досега. "Разкатаха ме. Гледаха ми чаршафите и възглавниците".
"За работата, която върша, няма такава заплата, която да ме удовлетвори".


"Хора, които са прекалено умни, за да се занимават с политика, са наказани да бъдат управлявани от глупаци." - Платон
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар