събота, 10 август 2019 г.

ЗА НИСКОТО КАЧЕСТВО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛ 37




Бойко Борисов по време на отчета за "Европа в нашия дом"

„Направихме хубави паркове в София, за да има БСП къде да се събират. Виждам, те днес се изтъпанили там – теменужки, алеи всичко подменено там, а те ни връщат във времето на Тройната коалиция..... Ако трябва да се сравняваме с тях, трябва да направим билбордове с това, което сме направили и това, което те не са направили. Ние няма да се сравняваме с "чеверме социалистите".“

Бойко Борисов в Пловдив

„ Едва ли не папата дошъл да ни докара мигранти, няма такова нещо. Той (папата) се наведе и целуна на патриарха иконата. Веднага си облече дрехата, подарък от мен. От снощи досега папата все кисело мляко яде. Дайте да се радваме ! „
„ В Божиите работи аз не се бъркам, Господ Иисус Христос е назначил и папата, и патриарха – така е преценил, така е сторил.“
„ Затова сега с отправените литургии в София, където папата се разхождаше, с отправената молитва за мир, мисля, че резултатите са добри“.

Бойко Борисов на среща с германски бизнесмени в Русе.

„Не се занимавайте с тях. Аз не съм шеф. Аз си откривам заводите месеци наред. БСП ги мързи, не ходят на работа. Да ги оставим да заробят държавата? Аз само показвам направеното. И Райнер потвърждава. Най-големите компании са си вложили милионите тук. Кое осигуриха те? Пътя ли направиха? Направихме „Струма“, „Марица“, „Тракия“. В момента, в който ми даде Русе проекта, пишат Дончев и Горанов на тефтерите, защо мислите, че съм ги взел? Виждате, че високите доходи идват от работа. Това го гарантирам .“
„С румънското правителство говорих. Румънците не искат втори мост над Дунав при Русе. Там има блата, трудно им е. Обещал съм – и на Свищов, и в Русе. Тези товари трябва да се движат, много натискам. “
„В Пловдив заводите дават по-добри резултати от австрийските в Австрия“

Бойко Борисов инспектира отсечката от магистрала "Хемус" край Ябланица

"Виждаш ли как става магистралата – так-так-так-так. Тука, както го гледаш, август ще го свършат. Работят денонощно. А едно време са стигнали до Правец и са спрели. Нали е приятно така – планина, ливади и след това гледаш как се ражда и как пораства. А в същото време държавния дълг намалява"
"Път през скала. А после колко лесно изглежда, когато е готово. Като отида в някое студио ми казват стига сме говорили за магистрали, дай да говорим за фугата на "Граф Игнатиев".

Бойко Борисов за бизнеса на братовчедите си

„Ние сме много сложна рода. С единия братовчед не съм се виждал от 40 години. С другите братовчеди не си бяхме говорили от 30 години. Сега като се видим, си махаме. Ние сме родени в една къща и не си говорим. Двама от тях съм ги бил и затова не си говорим, въпреки, че живеят в Банкя. Двете баби се сбиха за една помпа и аз набих братовчедите. Аз не си говоря с тях – те ли ще ми управляват бизнеса? „Ипон“ си е 100% частна фирма, създадена на гола поляна. Няма приватизация, не е вземала нито една държавна поръчка. Барселонската къща е на Сашо Чаушев, не е моя“. "

Бойко Борисов по новопостроения участък от магистрала "Струма"

„ На практика Благоевград си има свое пристанище - Солун. Не е нужно да ходи на Варна и Черно море. След малко като пуснем, едно 200-300-400 хил. души ще минат по тази магистрала още днес. „

Бойко Борисов в студиото на Нова телевизия по адрес на Корнелия Нинова и Елена Йончева.

„Сега ще ме слушате, без да ми задавате глупави въпроси! Извинявам се, че говоря за тези женици! Те са жалки“.

Бойко Борисов за оставката на Цветан Цветанов .

„ Дайте да говорим сериозно. Когато влязох на избори - влязох с 90% рейтинг. И магаре да бях вързал, щяха да го изберат за депутат. Не искам повече Веско Маринов да ми пее . „

Бойко Борисов по повод предложение на ДПС.

„Аз предложения не коментирам. Ние имаме правителствено решение на Министерския съвет партийните субсидии да са 1 лев и сме го дали това решение на правителството. Ние сме взели решение на базата на референдума за 1 лев и ГЕРБ го защитава. Ние не правим предложения, а сме взели решение. Все едно аз мога да предложа да асфалтираме до луната пътя и да ви заведем да го видите с терористите заедно.”

Бойко Борисов, който посети гара Пазарджик и се запозна с част от служителите.

„Много тихо тук. Няма кой вече да ни се смее сега за тадуф-тадуф. Тишина. Всички отсечки трябва да станат така. Така ще качим хората на влака. Четеш си книжка и за нула време пристигаш, за където си тръгнал. Направо ми е притеснителна тази скорост. Всичко е точно и по правилата?“.

Бойко Борисов към придружителката си при обиколката на логистичната .

„ Мога да те возя и на джипката, чакай, да не избегаш, ей ! „

Бойко Борисов участва в пленарната сесия на държавните и правителствените ръководители на страните-участнички в Процеса за сътрудничество в Югоизточна Европа

„ Давам нашия случай за пример за балкански номера. Да, това не е дипломатично. На Дачич не му било приемливо моето изказване? Анна, ако имаше нещо неприемливо защо не реагира още в Познан? Аз мога да съм доста неприемлив, мога да съм и недипломатичен, но от това най-малко Сърбия ще има полза и още по – малко сръбският и българският народ . Сега ще види той какво е неприемливо отношение. Докато не ми каже „Извинявай, Бойко“, не ме интересува кой какво ще каже. Казах, че всеки един президент, канцлер и премиер има своя вътрешна политика, но когато говориш от името на европейските институции, се съобразяваш с принципите на ЕС. Върховният представител трябва да се консултира с всички, за да вземе решение“


К. Бьорне

„ Всеки човек има право да бъде глупав, против това нищо не може да се каже, но и правото трябва да се използва с известна мярка.“


Няма коментари:

Публикуване на коментар