петък, 20 януари 2012 г.

ЗА НИСКОТО КАЧЕСТВО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛ 18

Борисов – избрано от 2011

"Аз не съм човек, който като свърши някаква работа, трябва да се вдига голям шум."

“Мойта работа е да строя. Тези 20 години тухла върху тухла не е сложена. Един камък не е пренесен."

"Ще предложа на щаба на ГЕРБ девизът ни да бъде: "Върху пепелта от БСП и тройната коалиция градим магистрали."

"Нашите усилия и цел са местните избори, но за съжаление трябва да се борим и за президентския пост."

"Президентският пост изобщо не е нужен на партия ГЕРБ и ни идва вповече."

"В момента моята роля е като на хирург. Идва пациент, който умира. Той умира. Железниците, вече са на близо 800 млн., близо милиард задължения. Всяка година те продължават да генерират задължения, сиреч този организъм умира."


"Аз не съм пъдар всеки ден някой да ме пита какво става, защо жена
ми избяга, върни ми групата."

"Аз съм говорил и говоря с всички, които поискат разговор с мен, моят телефон - даже и Дачков ми звъни по нощите. Сега се чудя дали да взема да го хвърля и да не говорим по телефони вече при това положение."

"Петстотин милиона спестихме на данъкоплатеца и то се слага някъде там в края, а се говори как съм се обадил да питам защо Вучката (митничарят Николай Вучев, който стана известен след скандала със СРС-ата между Ваньо Танов и Бойко Борисов - бел.ред.) са го махнали…!? Представяте ли си какъв битовизъм."

"За да се шуми около тези партии, те правят интриги, правят си взривчета, докато ние откриваме магистрали."

"Разбирате ли, то това е проблемът на кризата, това е кризисната ситуация, че във всеки миг се променя светът, във всеки миг става все по-лошо, това е криза. Иначе то щеше да се казва растеж, благоденствие. Думата криза е ужасно нещо... Изведнъж сега всичко пада, пада, пада."

"Няма как да направя цените да паднат, както на нас ни се иска."

"Две години цената на газа я държах, не я дадох да се вдигне, на тока я задържахме две години. Ами ние половин мандат изкарахме на възможно най-ниските цени в кризата. Навсякъде се вдигнаха. Ами аз съм направил максимума."

"Колкото и да ми е неприятно това, което се случва в САЩ, Италия и Испания, управлението на тези държави трябва да приеме българския модел."

Заговори, че да те видя.
Сократ

Няма коментари:

Публикуване на коментар