неделя, 8 януари 2017 г.

ВИЙ ЖЕРТВА ПАДНАХТЕ ...120


Тази поредица се посвещава на функционерите на неокомунистическата престъпна мрежа, загинали при реализирането на налудничавата и престъпна политика, провеждана в годините на прехода от партии и структури , произлезли от бившата БКП.

Застрелян е собственикът на модна къща „Агресия" Александър Антов .
08.01.2016

Тялото му е било открито от столични полицаи късно снощи в Бистрица с две огнестрелни рани в тила. 
63-годишният мъж е излязъл да разхожда кучето си. Негови близки са подали сигнал в службите, след като кучето се е прибрало само. Сигналът в полицията е получен около 21 часа.
Тялото е открито в 23:59 часа на място - гориста местност над дома му, където явно стрелците са причаквали Александър Антов.
От пресцентъра на МВР заявиха, че изчакват експретизата и на този етап не е ясно дали намереният мъж е убит или сам е сложил край на живота си.
Малко по-късно обаче бе потвърдено за двата куршума в тила и столичната прокуратура започна разследване за "убийството от неизвестен извършител". Установено е, че Антов е застрелян около 18 часа.
Отбелязва се фактът, че мястото, където Антов обикновено се е разхождал с кучето си непрекъснато е осветено, има много камери и туристи и е много близко до дома му.
През 2015 година Антов се е оттеглил от почти всичките си фирми, сочи справка в регистъра ДАКСИ. Дружествата вече се притежават и управляват от 38-годишния Петко Васков Митов, който е управител и собственик на още множество фирми, придобити в рамките на две години.
Преди това фирмите на Антов са преминали за кратко и през владение на 31-годишната Йорданка Асенова Стоянова.
През юли Александър Антов е станал управител на „Маринели билд” ЕООД, където собственик е дъщеря му Мая. Дружеството в момента стои зад модна къща "Агресия". До 13:30 часа в събота на страницата на компанията нямаше официално съобщение, но корицата и снимката на компанията в социалната мрежа вече бе в черно.
Модна къща "Агресия" е наследник на бившия текстилен завод "Осми март" в София, като марката започва да се налага в самото начало на промените - 1989 година, първоначално с името "Вотан". През 1992 година "Вотан" става "Агресия". Името на собственика й Александър Антов не се свързва публично със скандали, нито със слухове за връзки с тъмни кръгове от обществото.

Бизнесът на Александър Антов е относително устойчив през годините, като освен поддържането на фирмени магазини в по-големите градове на страната, марката „Агресия” се свързва с известни имена, както и с изготвянето на костюмите за националните отбори на България за игрите в Баку и телевизионни предавания като „Х фактор” и „Две капки вода”.
Модна къща "Агресия" е официален представител на в България на реномираната американска марка– „Polo Ralph Lauren- Blue Label", както и на "Армани", "Дзеня" и други.

Няма коментари:

Публикуване на коментар