петък, 3 декември 2010 г.

ЗА НИСКОТО КАЧЕСТВО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛ 10

Бойко Борисов

“Аз... поне съм демократ ... не ми пречи да си развивате полето на мисълта както искате...”

"От тези, които ме критикуват искам само едно - да не говорят и да не ме дразнят. Ще изведа държавата от кризата. Единственото, което искам е - мълчете!.."

„Това, да мачкаш Цветан Цветанов, е все едно с голо дупе таралеж да мачкаш”

“Ми значи, като не ме приема, няма да му предложа нищо... Ако господин Костов е казал такова нещо. Не съм го чувал. Два месеца, три, дет' се вика за мен компромат не пуснаха друг, само кирки и секири и като вампири скачахме ту аз, ту той, плашехме децата всяка вечер...”

Авторазсъждения защо хората са гласували за него

“Няма чудо, няма харизма... 10 години, да е влюбен човек, ще го разлюби някой. Ама бил съм много хубав, ама бил съм много харизматичен, ама глупости... Ами и да съм бил, вече съм омръзнал...! А и Цецо (Цветан Цветанов) е красив... и Велчев, 'айде!”

За подкрепата на Европа

"Между другото един от най-големите, най-големият лидер на Европа, когато се срещнах за първи път, това ми каза – не ви знам колко добър кмет сте били, не знам колко добър премиер ще бъдете, но всички мои служби казаха, че сте много добър полицай и затова ние ще ви подкрепяме."

Заседание на Министерския съвет на 13 октомври, 2010 г.

"...Хората ги е страх от две неща: едни, които са религиозни, ги е страх от бога, тези, които не са - ги е страх от затвора. Така че ние трябва да направим всичко възможно това да е факт.
Каквото искат да говорят - полицейска държава, едноличен режим - напротив, това е точно това, което хората искат. И това е причината за кризите в България.”

За незаконните строежи в Несебър

“Не може да се строи кокошарник и да казваш, че не те интересува ЮНЕСКО. Държавите се избиват, за да си впишат паметник на ЮНЕСКО, защото това гарантира туризъм и бъдеще”

Финал на пресконференцията

"Аз съм възпитан добре... да не караме следващите да чакат..."

С последното и аз съм съгласен ! А вие ?

Няма коментари:

Публикуване на коментар