неделя, 27 февруари 2011 г.

ЦАРЕТЕ НА КОМЕДИЯТА / ДРАМА /

СМЕШНА ПОЗОРИЩНА – игра въ безброй действiя отъ
господина Йорданова

Действующи лица:
Боце – пишман премиер
Гоце – пишман президент
Серго – пишман политик
Ахмед – пишман древногръцки хор


Сцената представлява площадка за строителство на завод за преработка битови отпадъци. В двата и края стоят Гоце – пишман президент и Боце – пишман премиер.

ЯВЛЕНИЕ І

Боце / пишман премиер / , накланя главата си на дясно - Ако не бях аз и моята политическа воля и да изгоня мутрите, които бяха завладели всички, нямаше да има успех строителството на околовръстното шосе.

Гоце / пишман президент / , гледа пред себе си безпаметно - Какъв е профилът на хората, спрямо които се прилагат специални разузнавателни средства (СРС), дали реално се подслушват босовете на организираната престъпност и каква е ефективността от това?

Боце / пишман премиер / - Категорично искам да заявя, че БСП и ДПС, Серго , подготвят атентат срещу мен, който да изглежда, че е организиран отвън. Могат да го припишат и на Сретен Йосич .

Серго / пишман политик /, влиза от лявата страна на сцената и тичайки излиза от дясната - Нека Боце даде доказателства!

Боце / пишман премиер/ - Серго отиде в Москва, за да се подмазва на Владимир Путин .Няма нещо, с което този човек да се е захванал и да го е довел до край.

Гоце / пишман президент / - Боце да внимава какви реплики изпуска ! Не знам къде е бил , но за годините на най-сериозните усилия на българския народ, на институциите, на администрацията за получаването на членство в ЕС аз съм бил във водовъртежа така да се каже.

Серго / пишман политик /, влиза от дясната страна на сцената и тичайки излиза от лявата - Нека Боце даде доказателства!

Боце / пишман премиер/ - В ГЕРБ АБВ сме били отдавна. Вече пишем, четем, преразказваме.

Гоце / пишман президент / - Чух, че 15-те идеи на АБВ за науката били едва ли не преписани от стратегията на правителството. Нямам съмнение, че доктор Борисов е открил науката. Но в хрониките се пазят позициите, които аз съм изразявал от 2002-ра насам.

Ахмед / пишман древногръцки хор/, мрачен глас зад кулисите - Аз съм инструментът във властта, който разпределя порциите на финансирането в държавата. Искам да сте много наясно с този въпрос.

ЯВЛЕНИЕ ІІ

Завесата се вдига, сцената пропада и действующите лица политат към мазето на театъра. / Това не беше предвидено в сценария/...

ЯВЛЕНИЕ ІІІ

Happy еnd = Щастлив край – Съобщава се на драгите зрители, че ръководството на театъра, повече няма да поставя тази пиеса пред публика .

Няма коментари:

Публикуване на коментар