сряда, 6 юни 2012 г.

БЪЛГАРСКАТА ТЕМИДА Е ГЛУХОНЯМА …4



Прощават на скандална съдийка за лъжлив протокол

Да й е честито покровителството от страна на държавното обвинение.
Ръководителят на сектор "Вътрешен контрол" в Инспектората на Върховната касационна прокуратура Тома Комов констатира, че Георгиева не е направила абсолютно нищо лошо, като е съставила лъжлив протокол по дело за царските имоти. В безпрецедентен акт от 7 май т.г. Комов дава указание на Софийската градска прокуратура (СГП) да се произнесе със съответното благоприятно за съдийката постановление. Нещо повече - той дава указание преписката да се изпрати на Софийската районна прокуратура (СРП) с цел - забележете! - образуване на наказателно производство за набедяване срещу адвокатите, подали сигнала за безобразието в Инспектората към Висшия съдебен съвет (ВСС).
Само 3 дни по-късно - с невероятна за нашето правораздаване бързина прокурор Румяна Арнаудова от СГП вече се е произнесла с отказ да образува наказателно производство срещу съдия Мария Георгиева. И е изпратила преписката на СРП, която да провери дали адвокатите от кантората "Савова & сие" не са извършили престъпление по член 286 ал.1 от НК.

Васил Костов – Кеца: Бoйко Борисов отговаряше лично за каналите за хероин от Турция

02.06.2012

Прокурорско постановление за отказ от образуване на досъдебно производство за криминалното минало на премиера Бойко Борисов излага в детайли мотивите на Прокуратурата да не се занимава с този казус, като основната юридическа причина е изтеклата давност.Сигналът срещу Борисов беше подаден през есента на миналата година след като подсъдимия Васил Костов – Кеца разказа в съдебна зала, че босове на СИК са купили поста главен секретар на МВР на Бойко Борисов, за да закриля престъпната им дейност. Сигналът се позовава също така на показанията на Сретен Йосич и Томислав Мариянович пред белградски съд, както и на секретния доклад на посланик Джон Байърли изтекъл в Wikileaks, Тук публикуваме пълния разказ на подсъдимия Васил Костов – Кец
Синтетична дрога се изпраща тук и каптагон, а влизаше хероин. Той имаше проблеми тогава за тези канали с Косьо – Самоковеца. Беше взето, знам в коя къща, кои хора са присъствали, се взе решение някак си да се оправи проблема с Косьо – Самоковеца. Трябваше да се оправи и проблемът с Мето Илиенски, а Бойко Борисов не знам там какви отношения е имал – по-близки, по- преки, той се застъпи тогава за Мето Илиенски.Аз искам да разкажа за Бай Миле, понеже съм му бил охранител и за групировката СИК, за всички босове от СИК, включително и за Бойко Борисов преди да стане Главен секретар какви са му били отношенията. Не е смешно, защото аз му бях охрана на Бай Миле и съм бил свидетел на разговори и на срещи.
Това са пълните обяснения на Васил Костов – Васко Кеца по делото „ки-лъри” за Бойко Борисов от 24 ноември 2011 година пред Шуменския съд:
„Съдът дава възможност на подсъдимия Васил Костов да дава обяснения.
Подсъдимият Васил Костов: Аз искам да разкажа за Бай Миле, понеже съм му бил охранител и за групировката СИК, за всички босове от СИК, включително и за Бойко Борисов преди да стане Главен секретар какви са му били отношенията. Не е смешно, защото аз му бях охрана на Бай Миле и съм бил свидетел на разговори и на срещи на Бай Миле и на други, които някои от тях са починали, други са живи. Искам да разкажа отношенията на премиера Бойко Борисов с групировката СИК. Ще започна не знам от къде. Ще започна първо, че повече от разрешителните на оръжията, особено на охранителите на Бай Миле, бяха на фирмата на Бойко Борисов, на охранителната фирма “Ипон”, аз я знам коя е. Нямам нищо против правителството, нищо против партия ГЕРБ да говоря това, даже съм се.
СЪДЪТ УКАЗВА на подсъдимия Костов в обясненията си да се придържа към факти и обстоятелства по делото, които се изясняват, установяват и проверяват по настоящото дело.
Подсъдимият Васил Костов: Добре. Виждал съм Бойко Борисов, Сретан Йосич, Бай Миле, Стоил Славов и не съм на сто процента сигурен, но мисля, че и Венци Стефанов в сладкарница “Виенски салон”, която се намира на паметника “Левски”. И доколкото в последствие разбрах тоя Виенският салон май е бил на Венци Стефанов. В последствие разбрах, че там се обсъждало от групировката всеки от босовете да съберат пари да подкрепят Бойко Борисов да стане някакъв главен в полицията, не разбрах добре, в последствие разбрах какъв става, и да му се закупи с тия пари, да му се уреди висок чин. Това е едното. Бил съм. Да продължавам ли?
СЪДЪТ УКАЗВА на подсъдимия Костов да дава обяснения във връзка с факти и обстоятелства на делото, предмет на проверка и установяването им по настоящото дело.
Подсъдимият Васил Костов: Аз искам да разкажа за моите отношения, нали все питат “Бай Миле, Бай Миле”, и аз искам да разкажа за Бай Миле, искам да разкажа и за другите. Бил съм на срещата след убийството на Поли Пантев.
Съдът: Въпросът за Бай Миле и неговото отношение не са предмет на разследване тук.
Подсъдимият Васил Костов: Ами ще ви кажа. Ще се обърна и ще Ви кажа, че от тия всичките подсъдими единствено познавам Петър Стоянов, а ме вкарват в някаква група, едва ли не, че с Янко съм бил не знам какъв, и с тоя, и с оня и т.н. Нека да се изкажа.
Адвокат Анадолска: Господин Председател, може ли само да кажа нещо. В момента дава обяснения подсъдимият. Цял ден слушаме свидетелски показния за всякакъв вид убийства.
Подсъдимият Васил Костов: И говорим за пет години назад.
Адвокат Анадолска: Подсъдимият иска да каже това, което е слушал днес, и което провокира тези частични обяснения. Не знам дали неговите са извън предмета на доказване, след като цял ден слушахме за всякакви други неща, което означава, че би могло да продължим да слушаме и това, което той има да каже, включително за Бай Миле, както каза прокурор Петрова, което е на първа страница на обвинителния акт. Значи, той е може би много по-близо до предмета на доказване, отколкото беше свидетелят. Много моля да дадете възможност на моя подзащитен да обясни това, което иска да обясни, защото аз не случайно казах, че после може да се наложи провеждане на очна ставка именно със свидетеля, който отстранихте от залата.
Подсъдимият Васил Костов: Бил съм пряк свидетеля на срещата между босовете на СИК, няма да ги изреждам, те се знаят кои са, когато се разпределяха, след убийството на Поли Пантев. Бяха всички в Японския хотел и се караха за парите му. Ставаше въпрос за 80 или 100 милиона долара. Тогава Женята и братя Пехливанови не даваха повече от 10 милиона. В последствие разбрах, че Бойко Борисов има бригада, не група – бригада, която все някак си ще се разберат там, ще се оправят, ще се натиснат, ще ги натиснат тези тримата и ще си вземат парите. Чувал съм, това ще си го запазя за впоследствие, и много по други разговори за Бойко Борисов специално. За каналите да кажа. Бойко Борисов му бяха на него, той отговаряше лично за каналите за хероина от Турция, който се сменяше от тук с каптагон и синтетична дроба. Синтетична дрога се изпраща тук и каптагон, а влизаше хероин. Той имаше проблеми тогава за тези канали с Косьо – Самоковеца. Беше взето, знам в коя къща, кои хора са присъствали, се взе решение някак си да се оправи проблема с Косьо – Самоковеца. Трябваше да се оправи и проблемът с Мето Илиенски, а Бойко Борисов не знам там какви от-ношения е имал – по-близки, по- преки, той се застъпи тогава за Мето Илиенски. И много други работи мога да Ви разкажа – за Бай Миле, и за групата СИК, и за премиера и т.н. Мога да Ви кажа другото. Защото премиерът, тогава Бойко Борисов, идваше постоянно с един мой градски, който в момента всички го знаят какъв е на премиера и къде се намира в момента, за потвърждение, мой градски от Червен бряг, макар че аз не съм от Червен бряг, какви са му отношенията на този човек с Бойко Борисов, нали примерно, ако нещо съм се объркал и не е бил Бойко Борисов. От къде знам, че е бил Бойко Борис и съм го виждал. Мога да Ви разказвам до утре още, ако Ви интересува. Искам да потвърдя за пореден път, че нямам нищо общо, освен с Петър Стоянов моите познанства и съм работил в неговата фирма. Другите въобще не ги познавах до обвинението, до процеса. И така. Преди това нито съм ги знаел, нито съм ги познавал.


Няма коментари:

Публикуване на коментар