четвъртък, 25 март 2010 г.

ПАРОДИЯТА МВР

Акция „Наглите” , акция „ Лапачите” , акция „Октопод” , акция „Просяци” ...
Като краен ефект нито един осъден, нито един функционер на неокомунистическата престъпна мрежа – зад решетките. Точно обратното – братя Галеви, малкият Маргин, Вальо Топлото, дуото Стойков – Николов и т.н. са на свобода и си ходят където поискат и се срещат с когото поискат. Предполагам, че никой не би се учудил, ако след някой и друг ден от ареста излезе и Алексей Петров – Трактора.
На фона на тази трагикомедия искам да ви разкажа нещо лично. От септември 1997 г. семейството ми е обект на престъпления, извършени от силови групировки и криминално проявени лица. Първото по – сериозно престъпление бе извършено на 08.09.1997, когато неизвестно лице ме приби и ми счупи десния крак. Последваха взломни кражби и обири , отнемане на имущество чрез престъпни схеми, съдебни процедури с подставени лица, грубо вмешателство във всички аспекти на личния ми живот и т.н. и т.н.
Жалбите подадени от мен в различни подделения на МВР са над една дузина. Само шест от тях са подадени в Трето РПУ – София. Други от тях са подавани в Девето РПУ – София, Трето РПУ – Варна и т.н. Като по неписано правило винаги нещата протичат по един и същи начин. Даден оперативен работик на когото е ,разпределена съответната преписка, провежда един разговор , след което нещата потъват в небитието. Магическата обосновка е, че не са намерени доказателства срещу „неизвестния извършител”.
Черешката на тортата, обаче беше последната Нова година. Около 3 часа през ноща дрогиран младеж разби входната врата на жилището ми и само факта, че с жена ми си бяхме в къщи, предодврати по – сериозното развитие на инцидента. Извършителят бе заловен от дошлите полицаи и този път ние бяхме сигурни, че ще си получи заслуженото.
Да, ама НЕ ! И отново прословутото Трето РПУ – София. То отдавна има славата на „базов лагер” за престъпния свят. За съжаление такова е положението в повечето районни подделения на МВР в страната.Но този път надминаха себе си. Младата служителка , поела случая, отказа да ми предостави материалите по делото, под предлог, че преписката не била приключена. И причината да не бъде приключена била ... че не намира възможност да разпита колегите си, които задържаха извършителя !!! В последствиe се оказa, че е излязла в отпуск по болест, а в РПУ – то не знаят на кой от колегите й е прехвърлена преписката !?!? Струва ми се, че казаното до тук не се нуждае от коментар !
Аз не знам дали „панаирджийските” акции на МВР, с които се занимават всички медии, ще доведат до конкретен резултат. Но смятам, че е неотложно провеждането на акция „КЛОУНИ” , при която да бъдат арестувани членовете на кабинета. И арестите трябва да започнат с тримата най – големи палячовци в този кабинет – другаря Бойко Борисов, другаря Цветан Цветанов и другаря Симеон Дянков.

Няма коментари:

Публикуване на коментар