вторник, 20 септември 2011 г.

ДЕМОКРАЦИЯТА СВЪРШВА ТАМ ... 2

Демокрацията свършва там, където започват политическите вицове !

***
Лекар решава да провери какво правят болните по време на разходка в двора на психиятрията.
Под едно дърво вижда евин болен, който обикаля , в посока на часовниковата стрелка , едно дърво с лява ръка сложена на гърдите.
- Кой си ти ? – попитал докторът.
- Аз съм Цезар и утре ще превзема Картаген – отговорил лудият.
- А кой ти каза това? – попитал отново докторът.
- Сам Бог ми го каза – отговорил лудият.
В посока обратна на часовниковата стрелка, с дясна ръка подпъхната под пижамата, под дървото се разхождал друг болен.
- А ти кой си ? – попитал докторът.
- Аз съм Наполеон и утре ще превзема Москва – отговорил лудият.
- А кой ти каза това? – попитал отново докторът.
- Сам Бог ми го каза – отговорил лудият.
Тогава от клоните на дървото се показал Бойко Борисов и извикал:
- А – а – а, докторе аз на тези двамата нищо не съм им казвал !
-

***
Съдията към Росен Плевенлиев :
- Искам да отговорите на въпроса – предлаган ли ви е подкуп от политически дилъри ? Но се закълнете, че ще кажете истината и само истината !
Росен Плевенлиев:
- При тези ограничения не мога да кажа почти нищо.

***
Попитали радио Ереван:
- Как си изчисли премиерът на България Бойко Борисов оценката 5 за първите 100 дни от управлението на правителството му?

Радио Ереван отговорило:

- Много просто. Събрал е „двойката", която му писа предшественикът му Станишев и „тройката" от Брюксел."

***

Пресцентърът на Министерски съвет уведомява гражданите, че Бойко Борисов е буден и храбро посреща вторичните трусове.

***

Бойко Борисов вече кръстосва по новите магистрали...с хеликоптер.

***

Борисов по повод кандидатурата на Румяна Желева:
- Аз ги номинирам, те ги връщат...


***

Борисов посетил днес Националния природонаучен музей и пита:
- Този примат какъв е?
... Обяснили му за някакъв си примат, но никой не казал, че това било огледало....

***

Бойко Борисов вгради послание в основите на строящата се спортна зала. Посланието е само от едни изречение:
"АЗ ви я построих! "


***

- Защо ББ казва, че кризата ще свърши през 2011-та?
- Тогава ще са минали 800 дни...

***
Питали Радио Ереван:
- Защо има толкова много вицове за Бойко Борисов?
Радиото отговорило:
- Това са жокери за политическия хазарт с който се е захванал Борисов. Да се радва, че все още народът му ги дава...

Няма коментари:

Публикуване на коментар