вторник, 18 януари 2011 г.

СРС – то

Въртя се в леглото, като обран евреин ! Не мога да заспя. Непрекъснато имам чувството, че някой ме подслушва със СРС. Ставам тихо ,за да не събудя „домашните животни”, които спят ожесточено. Тихо включвам компютъра.
Една моя приятелка във Фейсбук попаднала на предложение да се сложи лимит по три SIM-карти на човек. Коментарът и отново ме „свали от коня” !
„Нямам нищо против, стига да сложат и лимит - максимум по 3 СРС-та на човек /респективно 3 анонимни свидетеля/”.
След тази реплика в главата ми нахлуват хиляди въпроси :
При лимит от 3 СРС - та, ще има ли възможност те да се прехвърлят между роднини по права и съребрена линия ?
При наследяване на СРС от родител ще се плаща ли данък наследство ?
Ако подаря СРС на жена ми за годишнината от сватбата, тя ще разбере ли от него,че съм навит на Марчето от третия етаж ?
Ще има ли СРС - та с бонус - снимка на Бойко Борисов ?
За Великден ще пуснат ли СРС - та на промоция ?
Понеже имам регистрация, като едноличен търговец, ще мога ли за моите СРС – та да начислявам амортизационни отчисления.
СРС – то ми ще омекне ли, ако го сложа в предварително намазнена тавичка и го залея със смес от сметана, вода, сол, джинджифил, сминдух, индийско орехче, след което да го пека два часа на умерена фурна ?
СРС – то позволявя ли да си сапунисвате под душа,онази деликатна част от тялото, в която, след плавна извивка гърбът губи почтеното си име ?
Със СРС ще може ли, по време на секс, Цветан Цветанов да ми дава съвети, как да изляза от затрудненото положение ?
Как е по – правилно да се каже – СеРеСе или Се СеРе ?
Лошото е, че както и да го кажа, пред очите ми все изниква мутрата на Бойко Борисов . Струва ми се , че полудявам…в България съм, в България съм …Close program…

Няма коментари:

Публикуване на коментар